Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Pe 2 noiembrie, proiectul „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”, dedicat specialiștilor în HR și Employer Branding, ajunge la Timișoara. Află cum poți participa

Timisoara MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices

Pe 2 noiembrie 2023, BusinessMark invită specialiștii de resurse umane din Timișoara la conferința „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”. Conferința va reuni, la Iulius Congress Hall, profesioniști din domeniu, pentru a discuta despre brandul de angajator care, în ultimii ani, a devenit un element diferențiator în atragerea și retenția talentelor de top.

Vorbim despre un moment unic în piața muncii, în care avem prezente cinci generații ce lucrează împreună în organizații. În acest context, ce provocări apar la nivel de departament de resurse umane, având în vedere că fiecare generație vine cu experiențe, nevoi și așteptări diferite? Cum creăm politici care să rezoneze cu fiecare dintre aceste generații și, în același timp, cum construim o cultură organizațională în care fiecare angajat se simte văzut, apreciat, acceptat, valorizat?

Timisoara MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices

În contextul post-pandemic, vorbim despre o reașezare a valorilor? Ce caută acum angajații când aplică pentru un nou loc de muncă: mai este salariul un factor diferențiator sau au ei nevoie, mai degrabă, să simtă că munca lor are un scop, un sens? Și ce rol joacă nevoia de stabilitate, în acest context socio-economic instabil cu care ne confruntăm în ultima perioadă?

Nu putem ignora nici impactul pe care pandemia l-a adus în ceea ce privește digitalizarea departamentelor de HR. Cum poate inteligența artificială susține activitatea în recrutare? La ce nivele și în ce moduri poate fi utilizată pentru eficiență, dar și pentru asigurarea unui proces „bias free”? Și cum aducem „umanitate” acolo unde tool-urile tehnologice sunt tot mai avansate?

Acesta sunt doar câteva dintre subiectele ce vor fi abordate pe parcursul celor două sesiuni de prezentări și panelului de dezbatere, la care vor participa:

  • SPECIAL GUEST: Tosin Ogunnusi, Empowerment Trainer, Executive Coach, Author
  • SPECIAL GUEST: Ty Jernstedt, Founder, Remix Coaching
  • Iulia Kolesnicov, Employer Brand Manager, Radiometer
  • Diana Năstase, HR Director, FLEX
  • Olivera Romanciuc, Regional HR Manager, Auchan Romania
  • Ristena Sîrboiu, HR Manager, Litens Automotive Eastern Europe
  • Gyöngyi Hunyadi, HR Manager, VCST AUTOMOTIVE PRODUCTION Alba Iulia
  • Daniela Alexandru, Human Resources Manager, Magna Exteriors Craiova
  • Mirela Crețu, HR Manager, Kimball Electronics România
  • Marius Ciurariu, Director Resurse Umane, Provident Financial Romania
  • Oana Ilie, Director de resurse umane, Tazz
  • Mirela Tănase, Senior Partner, Strategy & Sales, Exploratist
  • Raluca Hagiu, Growth Operations Manager, Undelucram.ro
  • Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software
  • Georgiana Andrei, Director Vânzări Divizia Abonamente, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA
  • Ovidiu Bîrsă, Director Comercial, Edenred România
  • Robert Schmidt, Business Development Manager, Smartree
  • Anca Pucă, Sales Manager, UCMS by AROBS
  • Leonard Rizoiu, Fondator & General Manager, leoHR
  • Adrian Dinu, CEO, CREASOFT IT

Proiectul „Magnetico” este destinat liderilor și profesioniștilor din domeniu care doresc să fie parte a unui dialog despre viitorul muncii și al departamentului de HR, recrutare, atragere și retenție de talente: HR Managers, HR Directors, HR Business Partners, Talent Acquisition Managers, Employer Branding Managers, Culture Managers, Talent Acquisition Managers, Internal & External Communication Managers, HR, PR & employer branding consultants, General Directors, Team Leaders.

În acest an, această conferință a avut ediții în mai multe orașe din România, precum: Craiova, Cluj-Napoca, București, Iași, Oradea, Brașov, urmând să continue pe 22 noiembrie 2023 la Sibiu.

Pentru mai multe informații și pentru a vă înregistra la eveniment, vă rugăm să vizitați site-ul BusinessMark sau să îi contactați la adresa office@business-mark.ro. Grupurile beneficiază de reduceri: 10% la achiziția a 2 bilete, 15% la achiziția a 3 bilete și 20% reducere la achiziția a peste 4 bilete.

Eveniment organizat de BusinessMark
Parteneri: Romanian Software, MACROMEX, Undelucram.ro, Smartree, exploratist, CREASOFT IT, Rețeaua de Sănătate Regina Maria, UCMS by AROBS, Benefit – an Edenred Company, MaxRelax, Wellington
Parteneri media: Spotmedia.ro, Revista Cariere, IQads, SMARK, Portal HR, Revista de HR, Angajatorulmeu.ro, PRwave, Social Media România, Digital Business, Debizz, MATEK, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, Administratie.ro, Global Manager, EventsMax, Revista Piața, Spațiulconstruit.ro, Top Business News, Ziarul 21, AntreprenorînRomânia.ro, Club Economic, Româna Durabilă, Economistul, Business Voice, Femei în Afaceri, www.tion.ro, Revista Agenda, Arad24.net, Express de Banat, Bănățeanul, Ziarul Clujean

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.