În ultimul an s-a înregistrat o creștere de peste 60% la valoarea totală a facturilor plătite online, prin PayU
În ultimii ani, strategia companiilor de utilități de a atrage consumatorii români online prin diverse acțiuni, precum emiterea facturilor în format electronic, implementarea de plăți online, acordarea de avantaje celor care își plătesc facturile pe Internet, pare să fi dat roade.
În 2012, valoarea totală a facturilor achitate online prin PayU a crescut cu 66% față de 2011, iar numărul facturilor plătite online a crescut cu 57%.
“Evoluția din ultimii ani arată că tot mai multi români doresc să își plătească facturile online pentru a economisi timp. După realizarea contului de utilizator și conectarea la acesta, în cazul oricărui furnizor de utilități timpul mediu pentru plata unei facturi nu depășește de regulă un minut”, punctează Andreia Satavarache, Sales&Marketing Manager în cadrul PayU.
Aceeași tendință de creștere s-a manifestat și în 2013 când valoarea facturilor plătite online a crescut cu 56% față de primele 5 luni ale anului trecut iar numărul lor a evoluat cu 58%.
Majoritatea utilizatorilor își plătesc online facturile pentru telefonie mobilă sau fixă, servicii de televiziune prin cablu și internet, precum și gaze și curent electric.
Mai mult, începând cu decembrie 2012, datorită noilor metode de plată introduse de PayU – Pay on Timeși Pay by Click – companiile pot încasa imediat facturile ajunse la scadență iar utilizatorii pot plăti mai ușor, în doar câteva secunde.
Companiile care aleg ca și metodă de plată Pay on Time îi permit utilizatorului să își stabilească o plată automată de pe cardul său bancar, la o anumită dată. Astfel, riscul de a uita să plătească factura și să depășească scadența, cu consecințele de rigoare, este mult diminuat. Pentru compania-furnizor, plățile devin mult mai predictibile.
Pe de altă parte, dacă nu dorește să își programeze plățile, utilizatorul poate folosi Pay by Click, alegând astfel să plătească cu un singur click, tranzacția fiind finalizată în numai câteva secunde.
“Dorim ca PayU să ajungă un nume comun în limbajul plătitorilor, așa cum sunt cardurile în prezent. Pentru a ajunge acolo, obiectivul nostru este de a ușura atât de mult experiența celui care dorește să plătească o factură, un serviciu sau un produs fizic încât să apese din instinct pe butonul PayU atunci când îi apar opțiunile de plată”, explică Andreia Stavarache.
{mosloadposition user9}