fata de 2014 si continuat sa creasca in weekend
Ziua de 20 noiembrie 2015 a întrecut așteptările PayU România, în această ediție a evenimentului comercial Black Friday plățile cu cardul depășind estimările inițiale. În cele 24 de ore în care majoritatea retailerilor online s-au concurat în oferte, valoarea comenzilor plătite cu card bancar s-a dublat.
Cumpărăturile de Black Friday au continuat și în weekend, când mulți dintre comercianții online au venit cu noi campanii de reduceri. Valoarea comenzilor în cele trei zile (vineri, sâmbătă și duminică) a fost de 2,5 ori mai mare decât în perioada similară a anului trecut.
În privința numărului de comenzi, dacă în ziua de vineri acestea depășiseră cu 40% numărul tranzacțiilor din ziua de 21 noiembrie 2014, în cele trei zile în care s-au derulat cele mai multe campanii, creșterea a fost dublă.
“Așteptările noastre au fost depășite. Strategia magazinelor online, de a-și repartiza mai multe oferte pe o perioadă mai mare de timp a dat roade și, per total, nu doar ele au înregistrat încasări cel puțin duble după estimările noastre, dar și cumpărătorii au avut la dispoziție o perioadă mai mare de timp pentru a alege produsele preferate“, declară Marius Costin, CEO la PayU România.
Categoria preferată de cumpărători a fost cea a produselor IT&C, cu o pondere de 47% în numărul total al comenzilor înregistrate în cele trei zile, respectiv 66% din valoarea totală. Produse din categoria fashion s-au comandat în procent de 10% din numărul total al comenzilor, respectiv 5% din valoarea totală. Restul produselor comandate (parfumuri, accesorii, ceasuri, cărți, flori, cadouri etc) au reprezentat 21% din numărul total al comenzilor și 22% din valoarea totală.
Cea mai mare tranzacție realizată cu cardul bancar în ziua de vineri a fost de aproximativ 18.000 de lei, dar a existat și o tranzacție record de 20.000 de lei în timpul celor două zile de weekend.
Minutul de aur a avut loc în timpul dimineții de vineri și a înregistrat peste 600 de tranzacții pe minut. Intervalul orar cu cele mai multe tranzacții a fost tot vineri între 9-9.59, când numărul total al tranzacțiilor a fost de aproximativ 18.000 de tranzacții.
Prin PayU s-au procesat comenzi de Black Friday plasate pe cele mai mari magazine online din România: eMag, Elefant, FashionDays, Flanco, Altex, Carrefour Online, F64.ro, PC Garage, Telekom (clickshop.ro, germanos.ro).
PayU România este lider de piață încă din 2004, în acest an, în doar primele 9 luni ale anului înregistrând volume tranzacționate de peste 170 milioane euro.