Investițiile în eCommerce încep să primească recunoașterea jucătorilor din domeniu. PayU, parte a PayU Group, a primit ieri, în cadrul Galei Premiilor eCommerce 2012, premiul pentru cea mai bună soluție de plăți online.
„Distincția ne onorează și ne obligă să fim și mai buni în continuare pentru a oferi magazinelor online din România și tuturor partenerilor noștri un comerț electronic caracterizat în special de inovație și siguranță”, spune Cristian Herghelegiu, Country Manager PayU.
PayU a reieșit ca fiind cel mai bun integrator de plăți online în urma sondajului efectuat de organizatorii evenimentului Gala Premiilor eCommerce (GPeC), în rândul magazinelor online în perioada 24-29 octombrie 2012. În acest interval, magazinele online înscrise în competitie la GPeC au fost rugate să nominalizeze exclusiv din punctul lor de vedere și în baza experiențelor de business, cine ar trebui să fie desemnat cel mai bun procesator de plăți online, alegând platforma PayU.
„Deși premiul acordat PayU este încadrat în categoria Premiilor Proprietare GPeC, de fapt nu noi suntem cei care au decis câștigătorul, ci magazinele online înscrise în competiție anul acesta. De aceea, distincția are și mai multă greutate, fiind acordată de către cei care sunt activi zi de zi în domeniu, testeaza diferite platforme și o aleg pe cea mai bună”, declară Andrei Radu, Fondatorul Galei Premiilor eCommerce.
O distincție similară a primit PayU în Polonia, în cadrul Galei Premiilor Ekomersy, în urma voturilor exprimate de cumpărători online, jurnaliști, bloggeri și reprezentanți ai industriei.
Recent, în cadrul TeCOMM Cluj, eveniment dedicat, de asemenea, jucătorilor din industria comerțului electronic, PayU a mai primit o distincție pentru campania Dezgheață Premiile organizată cu sprijinul Visa, dar și un premiu pentru campaniile de susținere a plăților online din România derulate în ultimul an.
“Toate aceste distincții sunt o recunoaștere importantă a valorii echipei PayU, atât din România cât și la nivel regional. De asemenea, reprezintă o dovadă a faptului că magazinele online nu au nevoie doar de un procesator, ci de un partener care prin serviciile oferite și suport să poată susține creșterea vânzărilor în mediul online. În continuare vom fi dedicați 100% promovării comerțului eletronic în România, educării consumatorului final, aducerii de noi metode de plată și inovații în beneficiul magazinelor online care colaborează cu noi, precum și sprijin în lansarea la nivel regional a business-urile online românești”, declară Cristian Herghelegiu.