Pentru a celebra tranzacția cu numărul 10 milioane din întreaga istorie a companiei, PayU anunță lansarea unei noi campanii de marketing pentru stimularea și creșterea plăților online. Denumită 10 milioane de plăți online, campania debutează astăzi, 25 februarie 2013, iar finalul ei va avea loc în ziua în care contorul de tranzacții afișat pe website-ul PayU, www.payu.ro, va ajunge la cifra 10.000.000.
Campania se va derula pe Facebook și va primi sprijinul magazinelor online partenere PayU în această campanie printre care: PC Garage, Bijuteria Teilor, Mall Boutique, F64, Originalo, Maria Lucia Hohan, Selected Wines, Toysmall, Paravion, Quickmobile, Floria, Gourmet Spanish Gifts, Vivre, Libratiile Humanitas, Carespot sau Miniprix.
La campanie participă automat toți cumpărătorii care fac achiziții de bunuri ori servicii sau plătesc facturi în orice magazin online ce utilizează PayU. O data pe săptămână, prin tragere la sorți vor fi desemnați câștigătorii premiilor săptămânale. În săptămâna în care este efectuată tranzacția cu numărul 10 milioane, premiul cel mare este câștigat automat de cumpărătorul care a realizat această tranzacție. Premiul cel mare se schimbă de la o săptămână la alta și este anunțat la începutul fiecărei săptămâni din campanie.
“Prin această campanie, ne dorim în primul rând să mulțumim cumpărătorilor care ne-au ajutat să construim în toți acești ani comerțul electronic din România, dar și să îi convingem și pe alți utilizatori să intre în zona atât de confortabilă și sigură a plăților online“, spune Andreia Stavarache, Sales & Marketing Manager PayU Romania.
Regulamentul campaniei este disponibil pe site-ul PayU: www.payu.ro/regulament-campanie-10milioane.