PayPoint România și Mybloc încheie un parteneriat care simplifică modul în care locatarii își pot plăti facturile lunare de întreținere, accelerând digitalizarea asociațiilor de proprietari.
PayPoint România, principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail, își extinde astfel rețeaua locală, ce numără în prezent peste 180 de furnizori de telecomunicații, utilități, transport și servicii financiare.
Astfel, locatarii ce folosesc platforma online MyBloc au posibilitatea de a-și achita facturile de întreținere simplu şi rapid, la unul dintre cele peste 19.000 de terminale PayPoint instalate în magazinele din proximitate sau prin intermediul aplicației PayPoint.
Pentru a achita factura, clienții trebuie să se prezinte cu documentul ce conține codul de bare în orice magazin care are afișat semnul galben PayPoint. Serviciul este gratuit, consumatorii nefiind condiţionaţi de plata unor comisioane suplimentare sau de achiziţionarea unor articole din magazine.
Prin intermediul terminalelor PayPoint mai pot fi plătite şi alte facturi de utilități (gaz, apă, electricitate etc.), contravaloarea rovinietei și a ratelor bancare, servicii de securitate, bilete de avion, facturile emise de operatorii de telefonie, internet şi cablu. Mai mult, se poate realiza încărcarea electronică a cartelelor telefonice şi se pot efectua transferuri de bani interne şi internaţionale, în magazinele PayPoint selectate.
Aplicația MyBloc oferă servicii complete de administrare tehnică, administrare contabilă, casierie și platformă online pentru locatari și își propune să accelereze digitalizarea acestei arii. Locatarii care folosesc aplicația au acces online, direct de pe telefonul mobil sau laptop, la avizierul online, pot face plata chiriei sau pot actualiza indexul la apometre. De asemenea, prin intermediul aplicației MyBloc, aceștia pot ține evidența plăților și sunt mereu la curent cu ce se întâmplă în blocul în care locuiesc.