PayPoint România, principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail, anunţă semnarea unui nou parteneriat cu Metropolitan Life, parte a grupului MetLife, Inc.
Serviciul se adresează clienților Metropolitan Life care au încheiate polițe de asigurare de viață; aceștia le pot astfel plăti de acum sigur şi rapid, prin intermediul celor peste 11.700 puncte de plată PayPoint din întreaga ţară.
Efectuarea unei plăţi se realizează extrem de simplu: clientul Metropolitan Life vine într-unul din magazinele partenere PayPoint fie cu un document ce conține cod de bare, fie cu numărul de poliță (în funcție de polița deținută), vânzătorul scanează, respectiv introduce acest cod, încasează banii în numerar şi îi înmânează clientului chitanţa emisă de terminal cu toate detaliile tranzacţiei. Modalitatea de plată oferită de PayPoint este extrem de sigură şi rapidă. Totodată, consumatorii nu plătesc niciun comision suplimentar, iar accesul la sistemul PayPoint nu este condiționat de cumpărături în magazin.
„Sistemul PayPoint, cu atributele sale bine-cunoscute – gratuitatea serviciului, siguranța tranzacției, timpul redus necesar efectuării unei plăți, disponibilitatea națională a punctelor de plată etc. – răspunde perfect nevoilor partenerilor noștri și ale clienților acestora. Ne bucurăm să oferim consumatorilor un nou furnizor important pentru care pot face de acum plăți și ne reiterăm promisiunea de a fi mereu alături de aceștia cu servicii cât mai diverse, într-o rețea de comercianți parteneri poziționați optim.” a declarat Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România.
„Căutăm constant să oferim clienților posibilitatea de a-și alege modalitatea cea mai facilă pentru ei de a beneficia de protecția continuă oferită de asigurările de viață achiziționate. De astăzi, partenerul nostru PayPoint ne sprijină cu peste 11.700 de puncte de plată disponibile la nivel național. Astfel clienții Metropolitan Life pot alege să efectueze plata asigurărilor de viață și prin acest mijloc aflat în proximitatea casei sau a locului unde își desfășoară activitatea. Este o altă modalitate de plată prin acest sistem electronic față în față, care se alătură celorlalte opțiuni de plată pe care clienții le au la dispoziție în mediul bancar și în cel online.” a declarat Mihai Coca-Cozma, Head of Operations Metropolitan Life.