Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

PayPal Media Network, la dispozitia partenerilor PayPal din retail

PayPal pune platforma dinamică de publicitate multi-channel PayPal Media Network la dispoziţia partenerilor săi activi în sectorul retail, pentru a-i ajuta să ajungă la consumatori, indiferent unde se află aceştia.

PayPal Media Network este noul nume al Where Ads, una dintre cele mai mari reţele de publicitate mobilă targetată local din Statele Unite, reţea care a intrat în familia eBay / PayPal în urmă cu un an. Noul nume reflectă integrarea completă a reţelei în cadrul grupului şi locul pe care îl ocupă în viziunea PayPal pentru viitorul comerţului.

Într-o perioadă marcată de schimbări în comportamentul consumatorilor, PayPal Media Network permite brandurilor să fie omniprezente în viaţa consumatorilor şi să se conecteze cu ei în momentul şi locul cele mai bune, transmiţându-le mesajul potrivit.

“Suntem martorii unei multitudini de schimbări ale modului în care oamenii fac achiziţii şi ale modului în care aceştia interacţionează cu informaţiile accesibile pe diverse dispozitive şi în lumea reală. Un consumator poate să îşi înceapa sesiunea de cumpărături într-un magazin, pe telefon, pe calculator sau pe o tabletă, apoi să interacţioneze cu acelaşi produs în diferite medii şi pe dispozitive diverse, căutând informaţii şi preţuri. De aceea, este posibil ca achiziţia să se facă prin intermediul oricăruia dintre aceste medii. Limitele dintre lumea fizică şi cea digitală au dispărut! Acum nu mai vorbim de comerţ electronic, offline sau mobil, ci doar de comerţ” – Walt Doyle, General Manager PayPal Media Network

PayPal Media Network, care deserveşte companiile parte a eBay, ajunge la peste 70 de milioane de utilizatori de dispozitive mobile din America de Nord.

PayPal Media Network este cel mai recent pas făcut de PayPal în cadrul eforturilor companiei de a oferi experienţe comerciale mai bune atât partenerilor din retail, cât şi consumatorilor.

Anunţul privind rebrandingul Where Ads în PayPal Media Network vine la scurt timp după ce PayPal a făcut publice rezultatele financiare pentru primul trimestru din 2012.

În primele trei luni ale anului curent, reţeaua PayPal a crescut cu peste 1 milion de conturi pe lună, ajungând la 110 milioane de conturi înregistrate, o creştere de 12% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent. Pe de altă parte, clienţii PayPal au realizat peste 555 miliarde de tranzacţii în primul trimestru, circa 6 milioane de tranzacţii fiind realizate în fiecare zi.

Veniturile PayPal au crescut în primele trei luni cu 32%, la peste 1,3 miliarde de dolari, mai mult de jumătate din acestă sumă fiind generată în afara Statelor Unite (672 milioane de dolari).

Volumul net al plaţilor totale făcute de PayPal a crescut cu 24% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, la 34 miliarde de dolari. De asemenea, în primul trimestu, PayPal a generat 40% din veniturile totale ale eBay.

Bucuresti, 07.05.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.