și 692 milioane de tranzacţii procesate în ultimul trimestru
PayPal a procesat plăți mobile în valoare de 14 miliarde de dolari în 2012, cu 40% mai multe decât estimase la începutul anului. Comparativ cu 2011 (4 miliarde de dolari), valoarea plăților mobile realizate prin intermediul PayPal a crescut cu 350% în 2012, graţie adoptării masive a tabletelor şi telefoanelor mobile de ultimă generaţie pe plan internaţional.
"Am avut un final excelent pentru un an de excepţie, iar rezultatele din ultimul trimestru ne-au depăşit aşteptările (…) Divizia Mobile a eBay a încheiat anul cu plăţi procesate în valoare de 13 miliarde de dolari – mai mult decât dublu comparativ cu 2011 – în timp ce PayPal a procesat plăţi mobile în valoare de 14 miliarde de dolari, triplu comparativ cu anul anterior. În 2012, ne aşteptăm ca valoarea plăţilor mobile procesate să depăşească 20 de miliarde de dolari,", spune John Donahoe, President & CEO eBay Inc.
eBay a raportat venituri de 4 miliarde de dolari în ultimul trimestru al anului trecut, în creștere cu 18% comparativ cu aceeași perioadă din 2011. Pentru întreg anul trecut, veniturile companiei au crescut cu 21%, la 14,1 miliarde de dolari.
PayPal a avut venituri anuale în valoare de 5,6 miliarde de dolari în 2012, în creştere cu 26% faţă de 2011 și care au reprezentat 40% din veniturile totale ale eBay. Operațiunile internaționale ale PayPal au generat mai mult de jumătate din veniturile totale ale companiei pe 2012, 25% din aceste venituri provenind din comerțul transfrontalier.
PayPal a procesat 692 milioane de tranzacții doar pe parcursul ultimului trimestru din 2012, cu o medie de 5.200 tranzacții pe minut ori circa 7.5 milioane de tranzacții pe zi.
PayPal, care a generat o parte importantă a veniturilor eBay în 2012, a continuat să își extindă activitățile și avea, la finalul anului trecut, 123 de milioane de conturi active, cu 15% mai multe comparativ cu anul precedent. Pe parcursul ultimului trimestru, PayPal a înregistrat lunar 2 milioane de conturi noi.
Rezultatele înregistrate de PayPal în 2012 au fost impulsionate de adoptarea platformei ca sistem de plăţi de către tot mai mulţi comercianţi şi consumatori, expansiunea geografică şi intensificarea comerţului transfrontalier.
Cât au cheltuit utilizatorii români de PayPal anul trecut?
Peste o treime dintre românii care folosesc PayPal au cheltuit mai mult de 900 RON pentru achiziţii online (39%), urmaţi de cei care au dat 100-299 RON pe produse achiziționate online și cei care au plătit 700-899 RON pentru cumpărături online. Atunci când este vorba de achiziții online, România și Slovacia sunt pe primele locuri în CEE (39%), urmate de Cehia (33%), Ungaria (26%) și Polonia (22%), este concluzia “Brand Availibility in CEE”, studiu realizat de PayPal cu ajutorul a 12,000 dintre utilizatorii săi din Polonia, Cehia, Slovacia, România și Ungaria.
Utilizatorii români de PayPal care cumpără din străinătate au declarat, în cadrul studiului, că fac acest lucru datorită prețurilor mai mici (44%), o motivație prezentă și la consumatorii din celelalte piețe din Europa Centrală și de Est. Alte motive menționate de românii care folosesc PayPal sunt dorința de a avea o anumită versiune a unui produs (17.5%) sau un brand ori model (17.1%) care nu sunt disponibile pe piața locală. Din punct de vedere al disponibilității produselor pe piețele locale, piața din Romania este similară cu acelea din Ungaria, Polonia, Cehia sau Slovacia.
O treime dintre românii care folosesc PayPal (32%) fac cumpărături online o dată pe trimestru, în timp ce o cincime (18,5%) cumpără online o dată pe semestru şi 17% fac achiziţii online mai des decât o dată pe lună. Restul celor care au răspuns la studiu fac cumpărături online o dată pe lună, o dată pe an sau mai rar de atât.
Despre PayPal:
{mosloadposition user9}