Noua identitate PayPal – abordare modernă, adaptată mediului mobil, abordare multi-channel
PayPal, care a revoluţionat modul în care oamenii din întreaga lume percep şi folosesc banii, anunţă împrospătarea identităţii de brand, inclusiv prin adoptarea unui nou logo. Noua identitate reflectă simplitatea, accesibilitatea și siguranța PayPal și a fost concepută pentru realitatea mobilă și dinamică a prezentului. Aceasta este prima dată când PayPal își împrospătează identitatea din 2007 până în prezent.
“Noua noastră identitate de brand se extinde dincolo de logo,” spune David Marcus, președintele PayPal. “Am armonizat lansarea noii identități cu prima noastră campanie internațională de brand. Punem bazele pentru noi așteptări din partea consumatorilor noștri, dezvoltatorilor şi comercianţilor din întreaga lume: PayPal redefineşte viitorul banilor prin prioritizarea oamenilor. Pentru că, în cele din urmă, nu banii fac lumea să se învârtă, ci oamenii”
Noua identitate de brand a PayPal, dezvoltată de agenţia fuseproject, se remarcă prin forme simplificate şi culori intense, monetizând popularitatea actualului logo şi folosind dublul “P” ca semnătură pentru PayPal. Noua expresie a brandului reprezintă mai bine nevoile în creştere ale mediului mobil, lumii reale şi businessurilor online care folosesc PayPal, precum şi poziţia companiei de inovator. Noua identitate vizuală a fost realizată pentru a reflecta o lume care migrează de la computerele şi mobilele prezentului către un viitor în care aproape orice dispozitiv poate realiza plăţi.
Noi gadgeturi, de la ceasuri inteligente la ochelari inteligenţi, vor permite într-o zi utilizatorilor să transfere bani cu un simplu click al încheieturii sau, literalmente, dintr-o clipire. Împrospatarea identităţii PayPal omogenizează imaginea şi sentimentul brandului, subliniind încrederea pe care consumatoriii o au deja în companie. Noua identitate se remarcă prin simplitate şi flexibilitate şi poate fi folosită oriunde, de la ecranele telefoanelor inteligente până la cele ale plasmelor de mari dimensiuni.
“PayPal este un brand iconic şi are un capital care se extinde dincolo de împrospătarea logo-ului”, spune Yves Behar, fondator şi CEO fuseproject. “PayPal este inovator şi dinamic şi oamenii interacţionează cu el aşa cum fac cu brandurile focusate pe consumator. Noul logo reflectă conceptul de pionierat, pregătind PayPal să conducă industria ca modalitate intuitivă în realizarea firească de tranzacţii de pe orice tip de dispozitiv, fără implicaţii tehnologice”
Noua identitate este actualizată şi compactă din punct de vedere vizual, realizând conexiunea cu consumatorii în mod elegant şi prietenos. Patru elemente stau la baza noului nivel de dinamism şi impact gândite să ajute PayPal să interacţioneze mai bine cu consumatorii în jurul lumii şi pe orice tip de device: o consistenţă mai mare a cuvântului PayPal, realizată cu ajutorul unui font Futura modificat, o nouă monogramă a dublului “P” reprezentând iniţialele PayPal, culori mai intense şi un unghi grafic mai dinamic. Noua semnătură a PayPal include numele companiei scris în noua formulă, mai consistent, şi monograma dublu “P”
Elementele utilizate pentru a sublinia împrospătarea identităţii vizuale:
· Conexiune / relaţie
· Îndrăzneală
· Poziţia de companie vizionară a PayPal
Existenţa unei conexiuni este principiul aflat la baza redesignului – conexiunea cu banii, relaţia cu oamenii şi între oameni.
Literele utilizate în logotip au conturiri rotunjite pentru a sublinia faptul că PayPal este un brand uman, abordabil. În timp ce albastrul a fost întotdeauna folosit în cadrul logo-ului, noi culori – un albastru indigo intens “Pay” şi un albastru vibrant “Pal” – au fost selectate pentru lumea în high definition a prezentului.
Monograma care suprapune cei doi “P” subliniază conexiunea dintre cei care folosesc PayPal. Dublul “P” a fost gândit să reflecte leadershipul progresiv şi inovativ al PayPal şi să ofere mai multa presabilitate în utilizarea de zi cu zi.
O altă temă a redesignului este reflectarea îndrăznelii; cuvintele şi literele rămân în format Italic – la fel ca logo-ul precedent – pentru a reflecta o companie vizionară, care priveşte către viitor. Caracterul curajos este comunicat şi prin intermediul unghiului grafic dinamic.
Noua identitate va fi introdusă pe plan global, online şi tuturor aplicaţiilor principale ale PayPal, inclusiv butoane pentru check-out, aplicaţii, dispozitivele PayPal Here, materialele de marketing şi cele pentru vânzări. De asemenea, noua identitate este folosită şi în campania globală de brand “Powering The People Economy.” Campania multi-channel va fi lansată iniţial în Germania, Marea Britanie, Australia şi Statele Unite şi a fost dezvoltată de Havas Worldwide.
Pentru mai multe informaţii referitoare la noua identitate, accesaţi următorul link //bit.ly/DMbrand.
Pentru date suplimentare despre campania de brand, accesaţi link-ul //bit.ly/PPFbrand.