Grupul Gothaer – una dintre cele mai vechi si puternice companii de asigurari din Germania se lanseaza in Romania printr-o campanie integrata semnata Lowe&Partners, GolinHarris, BPN si Hyperactive
Totul a pornit de la o provocare foarte interesanta: aceea de a transpune creativ diferentiatorul unei noi companii de asigurari pe piata din Romania ale carei produse aduc siguranta si… un pic mai mult. “Patitu’” a fost conceptul declarat castigator in cadrul licitatiei de comunicare organizata de compania Gothaer Asigurari Reasigurari in luna noiembrie a anului trecut.
Cu peste 200 de ani de experienta in domeniul asigurarilor, grupul Gothaer a sosit in Romania si transmite prin campania de lansare ca produsele sale se bazeaza pe experientele clientilor sai, de aceea studiaza neprevazutul, pentru a oferi asigurarile de care fiecare dintre noi avem nevoie. Asa se face ca personajul central al campaniei este de fapt un“cvartet” – Patitu’ alaturi de trei specialisti Gothaer care ii cerceteaza pas cu pas intamplarile ghinioniste.
“Datoria noastra este sa ne protejam cel mai bine clientii si sa le imbunatatim viata, oferindu-le produse si servicii care depasesc granitele asigurarilor clasice. Conceptul campaniei, situatiile create si imaginile absolut savuroase cu specialistii Gothaer care il insotesc peste tot pe personajul principal – Patitu’, transpun memorabil pozitionarea companiei noastre prin mesajul: Esti mai asigurat decat crezi, un diferentiator puternic in piata de asigurari din Romania,” a spus Anca Babaneata, CEO Gothaer Asigurari Reasigurari.
“Pasul creativ nu a fost deloc dificil avand la indemana un brand promise atat de generos. Se spune ca pentru a intelege cu adevarat pe cineva trebuie sa-i incalti pantofii. Ca sa intelegem ghinionul autohton, i-am invitat pe cei de la Gothaer sa paseasca pe urmele unei metafore, personajul caruia i se intampla lucruri neplacute, cand se asteapta cel mai putin. Asa a luat nastere Patitu’”, spune Marina Cordun, Copywriter, Lowe&Partners.
Strategia si implementarea campaniei media au fost asigurate de agentia BPN, care, alaturi de comunicarea intensa pe TV, a plasat mesajele Gothaer in online, presa si outdoor. Campania OOH include si un proiect spectacaculos in statia de metrou Unirii unde cei 3 specialisti Gothaer, au studiat intamplarile neprevazute in care s-a regasit Patitu’.
Lansarea brandului pe piata din Romania a fost incununata si de o serie de evenimente speciale pentru angajati, presa, parteneri si public. GolinHarris a contribuit la implementarea a doua dintre acestea, gestionand totodata si strategia de media relations.
Nu in ultimul rand, Dosarul lui Patitu’, platforma de online gazduita pe site-ul www.gothaer.ro, a fost dezvoltata de echipa HyperActive.
Proiectul a fost dezvoltat și implementat de echipele:
– Gothaer Asigurari Reasigurari: Anca Babaneata – CEO, Ilona Rusa – Director Marketing, Andreea Bucur – Specialist Marketing
– Lowe&Partners: Manuela Gogu, Director de Creatie, Marina Cordun – Copywriter, Claudia Pascu – Art Director, Razvan Dumitrescu – Strategy Director, Oana Serban – Account Director, Mihaela Pegulescu – Account Manager, Elena Cernatescu –
E Thinker.