Pate Bucegi și Lowe continuă campania Bucegi – Gustul bun se recunoaște prin lansarea unui nou spot TV dedicat promovării mărcii Bucegi Vegetal.
„Spotul gândit alături de echipa Lowe demonstrează într-o manieră jucăușă faptul că Bucegi Vegetal reprezintă o alternativă delicioasă pentru perioadele de post sau în momentele când ne dorim să luăm o pauză de la preparatele din carne. Mesajul urmează direcția de comunicare inițiată în vara acestui an și pune în evidență principala calitate a produselor Bucegi: gustul”, spune Ana Burloiu, Brand Manager, Scandia Food.
„Un spot TV cu copii reprezintă întotdeauna o provocare. Din fericire, l-am avut alături de noi pe Pavel – un tătic cu multă experiență și răbdare – care i-a coordonat cu succes pe cei mici, astfel că noi ne-am putut concentra asupra altor detalii importante – spre exemplu, să întindem pateul cât mai bine pe feliile de pâine, să aranjăm coama leuțului și să avem grijă ca norii din spate să se miște în bătaia vântului”, adaugă Vasile Alboiu, Chief Creative Officer, Lowe Group.
Pentru a sublinia același gust bun al pateului Bucegi, neschimbat de-a lungul timpului, campania Gustul bun se recunoaște și-a propus să identifice și să folosească repere ale intransigenței culinare care să confirme calitățile produsului.
Dacă în primul spot al campaniei Pavel Bartoș provoca un Chef pretențios să recunoască faptul că îi placeeee gustul bun al Pateului Bucegi, în cazul produselor vegetale există o dublă instanță care îi validează gustul: un copil mofturos, dar și un carnivor convins, la un nivel metaforic.
În cadrul acestui proiect, Scandia Food este reprezentată de Ana Burloiu (Brand Manager), iar echipa Lowe este formată din Vasile Alboiu (Chief Creative Officer, Lowe Group), Victor Oprișan (Senior Art Director), Andrei Munteanu (Senior Copywriter), Alina Bălan (Client Service Director), Adriana Tudoran (Account Director) și Ilinca Nanoveanu (A/V Specialist).