realizata de Andreea Marin
Începând cu luna decembrie, Pate Bucegi face echipă bună cu Andreea Marin într-o nouă campanie care premiază Bunul Simț, lansată în emisiunea “Prețuiește Viața” de pe TVR 1 și difuzată în fiecare duminică, de la 20.45.
În următoarea perioadă, fiecare ediție a emisiunii va avea un moment dedicat oamenilor pentru care bunul simț reprezintă firescul unei zile obisnuite. Pate Bucegi va oferi sprijin și susținere unor astfel de oameni buni și darnici care, prin puterea exemplului, vor să schimbe în bine comunitatea în care trăiesc.
“În ediția de 1 decembrie, dedicată românilor, Pate Bucegi a susținut primul caz, cel al Alinei, o persoană caldă, care prin generozitatea ei, îi inspiră pe cei din jur. Alina are o ceainărie caritabilă prin care ajuta persoanele fără posibilități materiale. De Crăciun, Alina strânge alimente pentru familiile cu copii bolnavi, aflate în dificultate financiară. Pate Bucegi încurajează faptele bune și bunul simt în orice acțiune și, de aceea, suntem alături de Alina și ne dorim să îi oferim un sprijin astfel încât mai multe familii să aibă o masă îmbelșugată” a declarat Ana Burloiu, Brand Manager Pate Bucegi.
Colaborarea dintre Pate Bucegi și emisiunea “Prețuiește viața” este o continuare firească a comunicării din acest an. Pate Bucegi a fost dintotdeauna apropiat de familie și de valori precum bunul simț, ospitalitatea, respectul și dărnicia. De aceea, în luna mai a acestui an, brandul a lansat o amplă campanie de comunicare offline și online care să reamintească publicului importanța respectului și aprecierii celorlalți.
Premierea bunului simț și a faptelor bune, făcute din inima, este o modalitate prin care Pate Bucegi evidențiază cât de important este să ne gândim la cei din jur și să susținem faptele bune.
“În Campania Bunului Simț pe care am lansat-o, nu întâmplător, de ziua noastră, a românilor, 1 decembrie, nu am dăruit un trofeu, ci un simbol: noi l-am numit, simplu, Borcanul Bunului Simț. Dacă îl ai în casă, dă-ți silința să adaugi mereu în el răvașe cu vorbe de bun simț, cu cuvinte calde, fă acest joc cu copiii tăi dacă ești părinte, extrage cuvintele bune ca pâinea caldă și magice în zilele de sărbătoare sau în duminicile în familie, pentru ca bunul simț se învață în fiecare zi, puțin câte puțin. Noi l-am umplut pe al Alinei cu mesaje inspiraționale din înțelepciunea lumii și i l-am dăruit să îl folosească în cafeneaua sa, împreună cu prietenii, oameni buni la suflet și cărora le pasă de cei din jur. Mulțumiri pentru susținere partenerului nostru, Pate Bucegi!” declarat Andreea Marin.
Proiectul Campania Bunului Simț din cadrul emisiunii “Prețuiește viața” este realizat împreună cu agenția de publicitate Wunderman, responsabilă de comunicarea de PR și online Pate Bucegi.