Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Pasul (in timp) de la Publicis la First

Răzvan Durlan şi Ionel Blănculescu – unul dintre cei mai cunoscuţi şi apreciaţi consultanţi de business şi specialişti în managementul litigiilor din România, au dezvoltat în a doua perioadă a acestui an un proiect comun care poartă numele First Line Communication.

First Line Communication este o agenţie specializată de comunicare şi relatii publice, independentă, care oferă consultanţă inclusiv în zona evenimentelor neconvenţionale şi a comunicării integrate. Agenţia va oferi clienţilor servicii complete de comunicare, axându-se în principal pe consultanţă strategică, comunicare financiară, comunicare de marketing şi de brand, gestionarea situaţiilor de criză, media relations, public affairs şi lobby guvernamental. Cei doi parteneri şi-au propus să aducă cele mai bune rezultate prin partenereriatele durabile pe care le vor încheia cu toţi clienţii agenţiei, dar şi prin onestitatea cu care vor aborda relaţia dintre aceştia şi consultanţa pe care o vor oferi. La început de drum, Ionel Blănculescu – Preşedinte al First Line Communication a declarat: “Sunt foarte determinat să lucrăm împreună şi să obţinem rezultate pozitive pentru toţi clienţii pe care-i vom avea, şi am convingerea fermă că First Line Communication – compania pe care am creat-o împreună, va fi o voce care se va face tot mai mult auzită pe piaţa românească de profil.”

“După ultimii doi ani de zile petrecuţi în agenţia Publicis România, sub umbrela căreia am realizat şi implementat unele dintre cele mai frumoase şi interesante proiecte de comunicare dezvoltându-mi practic paleta de cunoştinţe, am conştientizat că este cazul să fac cu adevărat un pas important în cariera mea, fapt pentru care am decis să lucrez pe cont propriu şi să-mi canalizez experienţa mult mai bine. Şi nu am facut-o oricum, ci înfiinţând propria firmă dar având alături de mine pe unul dintre cei mai bine poziţionaţi şi respectaţi oameni din domeniul consultanţei în afaceri. Sunt convins că viitorul este al comunicării!” a declarat Răzvan Durlan, Director General la First Line Communication.

“Răzvan este profesionistul de PR care a avut realizări importante pentru agenţia Publicis România şi pentru clienţii acesteia ocupându-se îndeaproape de toate proiectele de PR.  Ca profesionist şi senior în PR, Răzvan a gestionat excelent situaţiile de criză, a dezvoltat strategii şi a creat ample campanii de comunicare şi informare fiind totodată şi promotorul unor evenimente neconvenţionale de maxim interes. A reuşit să mă impresioneze cu priceperea sa şi cu ale sale opinii pertinente şi profesionale”, a  concluzionat în scris Teddy C. Dumitrescu – preşedintele Publicis România la plecarea managerului de PR din agenţie.

Răzvan Durlan, 32 de ani, are la activ o experienţă acumulată de peste 12 ani în domeniul comunicării şi peste 10 în jurnalism, fiind rând pe rând realizator şi producător TV la Deea Oneşti cu specializări în Pro TV şi Prima TV, Editor al revistei Why Not Magazine şi şef sectie life-style al revistei Privirea, din 2003 devenind colaborator al cotidianului România Liberă dar şi altor publicaţii de specialitate.

Licenţiat al Facultăţii de comunicare şi relaţii publice “David Ogilvy” din cadrul SNSPA, Răzvan a petrecut în jur de cinci ani în agenţii precum Hill & Knowlton, United Communications, Publicis România.  A coordonat, de-a lungul timpului, ample proiecte de managment cultural, iar în ultimii ani a dezvoltat şi conceput unele dintre cele mai frumoase şi ambiţioase proiecte ale sale pe line de comunicare şi relaţii publice: “Medicover susţine performanţa”, un program social pilot în România dedicat lotului de olimpici la matematică şi nu numai, şi “Caravana FABC” (Federaţiei Asociaţiei Bolnavilor de Cancer) – una dintre cele mai ample campanii de informare şi educare în privinţa cancerului făcute vreodată în România.

Printre clienţii din portofoliu său se numără: RoBank / Banca Comerciala a Greciei, Europe House, Codecs, ABN AMRO, Reckitt Benckiser, MSD, Unilever, Nestle, Centrul Cultural European, Medicover, Jacuzzi, Novartis, HP, Societatea Română de Medicină Estetică, Peroni, P&G, FABC, Wienerberger, GSK, Timişoreana, Philips, Scop Computers, Centrofarm, etc
 

Bucuresti, 15.08.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.