Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Pastele s-a sarbatorit in familia Antena 1

Antena 1 a fost lider de piaţă de Paşte

În casele românilor s-au găsit din plin de Paşte cozonac, vin bun şi … Antena 1. Emisiunile din ziua de luni, 5 aprilie, ale postului Antena 1 au fost urmărite de telespectatori aproape în linie continuă. Au servit de pe micul ecran zâmbete multe, divertisment de calitate şi vedete simpatice. De-a lungul zilei, Antena 1 a înregistrat, la nivelul targetului comercial 15-54 Urban o cota de piata  de 16,2%,  si o audientade 3,5% . In medie 226 000 de telespectatori au urmarit programele Antenei 1. Pe locul doi s-a clasat PRO TV, cu o cota de piata de 14,9%, rating de 3,2% şi 208 000 de telespectatori, iar pe al treilea loc s-a aflat TVR 1, cu 5,3% share, 1,1% rating şi 74 000 de privitori.
Programul de Paşte Antena 1 a început linia audienţelor record cu Observatorul Dimineţii, cand a înregistrat o cota de piata de 17,5% si o audienta de 1.1% . In medie, la nivelul targetului 15-54 Urban, 71 000 de telespectatori au urmarit Observatorul Diminetii., PRO TV a înregistrat pe acelaşi tronson orar un share de 15,7% şi rating de 1,0%, cu o medie de 64 000 de telespectatori. A urmat pe locul trei TVR, cu 0,5% rating, 7,3% share şi 30 000 de telespectatori . Minutul de aur s-a inregistrat la 07:38când, 353 000 telespectatori din mediul urban urmareau Observatorul Diminetii.

Divertismentul de cea mai bună calitate a luat startul cu ediţia specială de Paşte a emisiunii Neatza cu Răzvan şi Dani, care a înregistrat la nivelul targetului 15-54 Urban 19,2% share, 3,4 puncte de rating şi 220 000 de telespectatori. PRO TV a atins 17,3% share şi un rating de 3,0% cu 198 000 de telespectatori, în timp ce TVR2 s-a aflat pe locul trei, cu 0,7% rating, 3,8% share şi 43 000 de telespectatori. Minutul de aur al emisiunii Neatza cu Răzvan şi Dani a fost atins la ora 9:55,  cand 661 000 de telespectatori din mediul urban urmareau Neatza….

Filmul artistic „B.D. la munte şi la mare” a adus note româneşti zilei de Paşte şi a ţinut în faţa televizoarelor 220 000 de telespectatori, înregistrând la nivelul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 15 si 54 ani o cota de piata de 13,8% şi o audienta medie 3,4 puncte de rating. În acelaşi timp, PRO TV a atins 8,3% share, un rating de 2,0%, şi 133 000 de telespectatori. Pe locul trei s-a clasat Kanal D, cu 1,7% rating, 6,9% share şi 109 000 de telespectatori.

Telespectatorii au ales în continuare informaţiile Observatorului 13 de la Antena 1, care a condus cu 20, 2% share, 316 000 de telespectatori şi 4,8% rating, în timp ce Realitatea a urmat cu 1,7% rating, 7% share şi 110 000 de telespectatori. Pe locul al treilea s-a clasat PRO TV, care a înregistrat 6,9% share, 107 000 de telespectatori şi 1,6% rating pe acelaşi tronson orar. Ştirile Antena 1 au fost preferate şi în cazul Observatorului 16, când s-a atins 16, 5% share, 294 000 de telespectatori şi 4,5 % rating. Pe locul doi s-a aflat PRO TV, cu 13,0% share, 232 000 de telespectatori şi 3,6% rating.Kanal D s-a aflat pe locul 3, cu 1,6% rating, 5,7% share şi 102 000 de telespectatori.

Între cele două Observatoare şi-a câştigat loc fruntaş filmul „Micul hot”, cu un share de 9,7%, 161 000 de telespectatori şi un rating de 2,5%. În clasamentul audienţelor a urmat PRO TV, cu 9, 1% share, 151 000 de telespectatori şi 2,3% rating. Pe locul trei s-a clasat TVR 1, cu 2% rating, 8% share şi 132 000 de telespectatori. Minutul de aur a fost atins de Antena 1 la 15:55, când s-a înregistrat 4,1% rating, 13,3% share şi 468 000 de telespectatori.

Acces Direct a continuat ziua care a stat de la bun început sub sigla Antena 1. Echipa acidă şi abordarile incisive a plasat emisiunea în capul preferinţelor telespectatorilor, cu un share de 19,5% şi un rating de 6,1% si 394.000 de telespectatori. Minutul de aur pentru Acces Direct a fost la ora18:44, când Antena 1  a fost urmarita in medie 1.375.000 telespectatori din mediul urban A urmat PRO TV, cu 15,4% share şi 4,8% rating și 312.000 detelespectatori. Kanal D a ocupat locul 3 cu 6,4% share, 2% rating și 129.000 de telespectatori.

Umorul de cea mai bună calitate a fost preferat de telespectatori, iar ediţia specială de Paşti „Chef cu Nae şi Vasile” a plasat Antena 1 pe primul loc, cu un share de 20,0% şi un rating de 8,1%, 525.000 de telespectatori. Minutul de aur a avut loc la ora 21:41, când Antena 1 atingea 14.5% rating, 31.6%share și 1.663.000 telespectatori(target all urban).  Pe al doilea loc s-a aflat PRO TV, cu 17,8% share şi 7,2% rating, 468.000 de telespectatori.  Pe locul 3 s-a situat Acasă cu 2,5% rating, 6,2% share și 163.000 de telespectatori.

Seara de Paşti a luat sfârşit cu Antena 1 tot pe poziţia de lider de piaţă, cu filmul artistic „Asterix la jocurile olimpice”. Filmul a înregistrat 16,7% share şi 4,4 rating, 287.000 de telespectatori. Pe locul doi în topul audienţelor s-a aflat PRO TV, cu 16,2% share şi 4,3% rating și 279.000 de telespectatori. TVR 1 s-a clasat pe locul 3 cu 2,9% rating, 10.9% share și 188.000 de telespectatori.
Şi în prima zi de Paşte, românii au ales ca Antena 1 să le fie alături cu prilejul sărbătorii adresate familiei. Duminică, 4 aprilie, românii au ales să petreacă „Paştele în familie”, alături de Mihaela Rădulescu, pentru ca mai apoi să urmarească pe Antena 1 Super Bingo Metropolis.
 
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe urmatoarele target-uri:15-54 urban si all urban
Perioada:5 aprilie 2010

Bucuresti, 06.04.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.