Antena 1 a fost lider de piaţă de Paşte
În casele românilor s-au găsit din plin de Paşte cozonac, vin bun şi … Antena 1. Emisiunile din ziua de luni, 5 aprilie, ale postului Antena 1 au fost urmărite de telespectatori aproape în linie continuă. Au servit de pe micul ecran zâmbete multe, divertisment de calitate şi vedete simpatice. De-a lungul zilei, Antena 1 a înregistrat, la nivelul targetului comercial 15-54 Urban o cota de piata de 16,2%, si o audientade 3,5% . In medie 226 000 de telespectatori au urmarit programele Antenei 1. Pe locul doi s-a clasat PRO TV, cu o cota de piata de 14,9%, rating de 3,2% şi 208 000 de telespectatori, iar pe al treilea loc s-a aflat TVR 1, cu 5,3% share, 1,1% rating şi 74 000 de privitori.
Programul de Paşte Antena 1 a început linia audienţelor record cu Observatorul Dimineţii, cand a înregistrat o cota de piata de 17,5% si o audienta de 1.1% . In medie, la nivelul targetului 15-54 Urban, 71 000 de telespectatori au urmarit Observatorul Diminetii., PRO TV a înregistrat pe acelaşi tronson orar un share de 15,7% şi rating de 1,0%, cu o medie de 64 000 de telespectatori. A urmat pe locul trei TVR, cu 0,5% rating, 7,3% share şi 30 000 de telespectatori . Minutul de aur s-a inregistrat la 07:38când, 353 000 telespectatori din mediul urban urmareau Observatorul Diminetii.
Divertismentul de cea mai bună calitate a luat startul cu ediţia specială de Paşte a emisiunii Neatza cu Răzvan şi Dani, care a înregistrat la nivelul targetului 15-54 Urban 19,2% share, 3,4 puncte de rating şi 220 000 de telespectatori. PRO TV a atins 17,3% share şi un rating de 3,0% cu 198 000 de telespectatori, în timp ce TVR2 s-a aflat pe locul trei, cu 0,7% rating, 3,8% share şi 43 000 de telespectatori. Minutul de aur al emisiunii Neatza cu Răzvan şi Dani a fost atins la ora 9:55, cand 661 000 de telespectatori din mediul urban urmareau Neatza….
Filmul artistic „B.D. la munte şi la mare” a adus note româneşti zilei de Paşte şi a ţinut în faţa televizoarelor 220 000 de telespectatori, înregistrând la nivelul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 15 si 54 ani o cota de piata de 13,8% şi o audienta medie 3,4 puncte de rating. În acelaşi timp, PRO TV a atins 8,3% share, un rating de 2,0%, şi 133 000 de telespectatori. Pe locul trei s-a clasat Kanal D, cu 1,7% rating, 6,9% share şi 109 000 de telespectatori.
Telespectatorii au ales în continuare informaţiile Observatorului 13 de la Antena 1, care a condus cu 20, 2% share, 316 000 de telespectatori şi 4,8% rating, în timp ce Realitatea a urmat cu 1,7% rating, 7% share şi 110 000 de telespectatori. Pe locul al treilea s-a clasat PRO TV, care a înregistrat 6,9% share, 107 000 de telespectatori şi 1,6% rating pe acelaşi tronson orar. Ştirile Antena 1 au fost preferate şi în cazul Observatorului 16, când s-a atins 16, 5% share, 294 000 de telespectatori şi 4,5 % rating. Pe locul doi s-a aflat PRO TV, cu 13,0% share, 232 000 de telespectatori şi 3,6% rating.Kanal D s-a aflat pe locul 3, cu 1,6% rating, 5,7% share şi 102 000 de telespectatori.
Între cele două Observatoare şi-a câştigat loc fruntaş filmul „Micul hot”, cu un share de 9,7%, 161 000 de telespectatori şi un rating de 2,5%. În clasamentul audienţelor a urmat PRO TV, cu 9, 1% share, 151 000 de telespectatori şi 2,3% rating. Pe locul trei s-a clasat TVR 1, cu 2% rating, 8% share şi 132 000 de telespectatori. Minutul de aur a fost atins de Antena 1 la 15:55, când s-a înregistrat 4,1% rating, 13,3% share şi 468 000 de telespectatori.
Acces Direct a continuat ziua care a stat de la bun început sub sigla Antena 1. Echipa acidă şi abordarile incisive a plasat emisiunea în capul preferinţelor telespectatorilor, cu un share de 19,5% şi un rating de 6,1% si 394.000 de telespectatori. Minutul de aur pentru Acces Direct a fost la ora18:44, când Antena 1 a fost urmarita in medie 1.375.000 telespectatori din mediul urban A urmat PRO TV, cu 15,4% share şi 4,8% rating și 312.000 detelespectatori. Kanal D a ocupat locul 3 cu 6,4% share, 2% rating și 129.000 de telespectatori.
Umorul de cea mai bună calitate a fost preferat de telespectatori, iar ediţia specială de Paşti „Chef cu Nae şi Vasile” a plasat Antena 1 pe primul loc, cu un share de 20,0% şi un rating de 8,1%, 525.000 de telespectatori. Minutul de aur a avut loc la ora 21:41, când Antena 1 atingea 14.5% rating, 31.6%share și 1.663.000 telespectatori(target all urban). Pe al doilea loc s-a aflat PRO TV, cu 17,8% share şi 7,2% rating, 468.000 de telespectatori. Pe locul 3 s-a situat Acasă cu 2,5% rating, 6,2% share și 163.000 de telespectatori.
Seara de Paşti a luat sfârşit cu Antena 1 tot pe poziţia de lider de piaţă, cu filmul artistic „Asterix la jocurile olimpice”. Filmul a înregistrat 16,7% share şi 4,4 rating, 287.000 de telespectatori. Pe locul doi în topul audienţelor s-a aflat PRO TV, cu 16,2% share şi 4,3% rating și 279.000 de telespectatori. TVR 1 s-a clasat pe locul 3 cu 2,9% rating, 10.9% share și 188.000 de telespectatori.
Şi în prima zi de Paşte, românii au ales ca Antena 1 să le fie alături cu prilejul sărbătorii adresate familiei. Duminică, 4 aprilie, românii au ales să petreacă „Paştele în familie”, alături de Mihaela Rădulescu, pentru ca mai apoi să urmarească pe Antena 1 Super Bingo Metropolis.
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe urmatoarele target-uri:15-54 urban si all urban
Perioada:5 aprilie 2010
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}