Pastel Group coordonează în perioada 16 aprilie – 16 iunie campania de responsabilitate socială „Cards of Joy”. Iniţiativa propusă de Pastel este unică în România: oamenii se implică public într-o cauză socială în care nu trebuie să investească financiar, ci doar moral, prin realizarea unor mici fapte bune.
„Ne bucurăm că Heidi a avut încredere în noi şi de această dată, dându-ne posibilitatea să dezvoltăm o campanie frumoasă, ce-şi doreşte să aducă faptele bune în atenţia oamenilor şi zâmbete pe chipurile a zece copii”, subliniază Ioana Mucenic, Managing Partner Pastel Group.
Colaborarea dintre Pastel Group şi Heidi Chocolat a început în aprilie, anul trecut. În cadrul noii campanii, oamenii sunt invitaţi să facă fapte bune şi să le înscrie pe site (www.heidi-chocolat.com, secţiunea Cards of Joy). Ei vor cere online un cod, pe care îl vor trimite mai departe prietenilor, pentru a genera un lanţ uman de fapte bune. Pentru fiecare 250 de fapte bune, Heidi va trimite un copil talentat într-o tabără de creaţie.
Faptele bune vor fi votate, iar cele care au primit cel mai mare număr de voturi vor fi premiate. Săptămânal, vor fi oferite câte 20 de tablete Heidi, iar câştigătorul Marelui Premiu va primi 50 de kg de ciocolată Heidi.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}