pastel continuă și în 2014 colaborarea cu kika, unul dintre cei mai mari clienți din portofoliu său. După un an în care a creat pentru kika experiențe de brand pe o gamă variată de servicii de comunicare, de la PR și evenimente până la gestionarea conturilor de Social Media, agenția a convins că poate aduce soluții eficiente pentru kika și pe zona de digital.
Astfel, în urma unei licitații organizate la începutul acestui an, pastel a câștigat bătălia ideilor creative de online în fața altor două agenții, preluând și contul de digital al retailerului de mobilă kika pentru 2014.
“Am descoperit în echipa pastel, pe lângă profesionalism, multă creativitate, deschidere și dinamism. Nicio provocare nu a fost prea mare, niciun deadline nu a fost prea scurt. Am comunicat excelent cu întreaga echipă, am implementat proiecte frumoase și ne-am dat seama că nu sunt doar un partener de business ci și un partener de drum. De aceea, am ales să continuăm în 2014 alături de pastel, apelând la și mai multe servicii.” a declarat Lars Lund, Country Manager kika România.
“Prin natura categoriilor de produse comercializate, kika face parte zi de zi din viața consumatorilor săi, fiind un brand pe care îl asociezi cu ideea de acasă. Tocmai de aceea, încă de anul trecut, strategia de comunicare pe care ne-am focusat a fost aceea de a aduce brandul și mai aproape de consumatori. Ne propunem să continuăm în această direcție, atât în ceea ce privește proiectele din zona de PR și evenimente, cât și pe partea de digital, pe care am preluat-o cu mult entuziasm.” declară Ioana Mucenic, visionary managing partner and head of strategy, pastel. “Ne dorim să creștem vizibilitatea brandului kika în mediul online, acolo unde consumatorii își petrec mare parte din timp, și să ducem numele kika și mai mult în zona de brand social. Avem idei îndrăznețe pe care abia așteptăm să le punem în practică. Vi le vom dezvălui pe parcursul anului, pe măsură ce le vom implementa.” a încheiat Ioana Mucenic.
kika este unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier și decorațiuni din Europa. Pornită ca o afacere de familie, în 1910, astăzi business-ul kika cuprinde o rețea de 72 de magazine, având un portofoliu de peste 50.000 de articole. kika ofera clienților o paletă variată de produse, începâd de la accesorii practice până la soluții complete de amenajare premium.
Echipa care gestionează contul kika este formată din: Ioana Mucenic – visionary managing partner and head of strategy, Mihaela Pipirig – optimistic account executive, Alma Ghiulea – dynamic account, Claudia Popa – cheerful copywriter, Paul Cotor – fresh minded creative director și Lucian Rosu highly accurate dtp.