Agenția pastel adaugă în portofoliul său o nouă destinație pentru campanii creative, fiind aleasă pentru a asigura, în următorii 2 ani, comunicarea de brand pentru Sun Plaza, centrul comercial deținut de compania de investiții imobiliare SIMMO AG, din Austria. În urma pitch-ului, echipa Sun Plaza a decis că, dintre toate agențiile invitate în proces, propunerile pastel au răspuns cel mai bine brief-ului, aducând o nouă abordare creativă ce transpune într-o experiență reală promisiunea de brand „Destinație de senzație”, lansată în urmă cu 7 ani.
Pornind de la personalitatea inedită și surprinzătoare a centrului comercial, dar și după un research riguros, agenția a propus un refresh strategic printr-un concept îndrăzneț și de impact, păstrând poziționarea brandului și relevanța pentru consumatori.
„Ce m-a bucurat a fost faptul că am putut să lucrăm acest proiect “ca la carte”. Sun Plaza au fost generoși cu timpul alocat, drept urmare am putut acorda atenția necesară fiecărei etape. Strategia și-a făcut treaba pe îndelete, iar noi, creația, am avut timp de explorat. În felul acesta am reușit să ajungem la un concept foarte relevant și seducător. L-am ilustrat cu mare atenție și am fost convingători”, a declarat Laura Iane, Director de Creație pastel.
pastel și Sun Plaza nu sunt la prima colaborare, dezvoltând de-a lungul timpului mai multe proiecte punctuale în organizarea de evenimente. Faptul că pastel a câștigat pitch-ul Sun Plaza se datorează și expertizei agenției care, în cei peste 11 ani de activitate și 5000 de proiecte în industria creativă, a reușit să interacționeze cu branduri din toate industriile, cunoscând astfel diferite tipologii de consumatori și identificând insight-uri puternice pentru fiecare campanie. Ca agenție de creație, pastel vrea să-și transforme know-how-ul în crearea unor experiențe „de senzație”, care să ofere brandului o comunicare creativă în consolidarea imaginii pe piață.
„Felicit echipa pastel pentru viziunea strategică și integrată a conceptelor propuse. Am demarat acest proces de selecție a unei noi agenții având obiective clar definite pentru comunicarea de viitor a brandului Sun Plaza. Fiecare propunere primită în pitch a răspuns așteptărilor, facând procesul de selectie dificil, însă pastel, agenția selectată, ne-a convins, prin propunerile creative, că e capabilă să susțină eforturile Sun Plaza de a-și atinge obiectivele ambițioase pe care le are. pastel ne-a demonstrat astfel că poate asigura un mix redutabil de abordări creative proaspete, cu o strategie bine articulată”, a declarat Vicențiu Spătaru, Directorul Centrului Comercial Sun Plaza.