Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

pastel a dus brandul Vegeta din bucatariile mamelor pe mesele si pe buzele studentilor

pastel, agenția de comunicare integrată, a adus o nouă abordare pentru brandul Vegeta, adresându-se direct studenților, dar și mamelor acestora, prin campania 360˚ „Vegeta îți pune pe masă ce-a gătit mama acasă”, desfășurată în perioada 24 noiembrie – 15 decembrie. Campania realizată alături de Vegeta, brandul tradițional folosit de-a lungul anilor de femeile din toată țara, a avut ca scop comunicarea cu un nou target pentru brand, tinerii. Aceștia au avut parte de o experiență „venită la pachet” cu bunătățile de la mamele lor, ce le-a adus studenților nu doar pachetul în sine, ci și amintirea momentelor petrecute în familie, prin gustul inconfundabil dat de rețetele știute doar de mame.

Campania „Vegeta îți pune pe masă ce-a gătit mama acasă” a abordat dintr-o nouă perspectivă un subiect cu care cei peste 250.000 de studenți bucureșteni din provincie sunt familiarizați, pachetul cu mâncare de la mama. Astfel, Vegeta a venit în întâmpinarea unei nevoi reale a studenților printr-o comunicare tinerească, aducându-le gratuit acestora pachetele cu mâncarea preparată de mame, direct în cămin.

pastel a lansat odată cu campania „Vegeta îți pune pe masă ce-a gătit mama acasă” blogul HYPERLINK "https://blog.vegeta.ro/autobuzele-vegeta/vegeta-iti-pune-pe-masa-ce-a-gatit-mama-acasa/"Vegeta, cu conținut dedicat tinerilor și cu toate informațiile necesare pentru a afla cum pot primi gratuit pachetul de acasă de la mame. De asemenea, campania a beneficiat și de o componentă video, ca un rezumat al situațiilor prin care trec studenții din provincie când vine vorba de experiențele culinare din cămin și de pachetul de acasă. Campania s-a desfășurat și pe pagina de Facebook Vegeta printr-un concurs dedicat studenților, în care aceștia au creat o galerie foto cu mâncărurile lor preferate din viața de student, fiind răsplătiți cu seturi de borcane și caserole moderne pentru a le reumple cu mâncărurile preparate de mame.

Astfel, pe 6 decembrie, 4 microbuze Vegeta au plecat din Iași, Sibiu, Constanța și Craiova, au străbătut alte 8 mari orașe preluând pachetele de la mame și au ajuns seara în București, în campusul studențesc, unde studenții și-au așteptat pachetele cu bunătăți de acasă.

„Ne bucurăm mult că am avut încredere și am dat curs campaniei propusă de pastel, desi era una destul de îndrăzneață pentru brandul Vegeta. Obiectivul nostru în perioada următoare este să comunicăm din ce în ce mai mult cu tinerii, iar echipa pastel a identificat această nevoie și a venit în întâmpinarea acesteia cu soluția perfectă, la momentul potrivit. Am reușit astfel să ajungem într-un mod atât de frumos la studenți, iar rezultatele campaniei ne-au demonstrat că am luat cea mai bună decizie”, a declarat Cristina Ghiurluc, Marketing Manager Podravka România.

În contextul campaniei, interacțiunea cu studenții, implicit cu un nou public, a fost vizibilă pe pagina de Facebook Vegeta, care a crescut pe perioada campaniei cu peste 10% ca număr de fani pe pagină și a avut un reach mai mare de 140.000 pentru postările dedicate campaniei.

„Pentru pastel această campanie a fost o adevărată provocare, având în vedere că ideea noastră presupunea abordarea unui target total nou pentru brandul Vegeta, tinerii. A trebuit să ne asumăm tranziția targetului de la gospodinele și femeile către care ne îndreptăm de obicei comunicarea, la tinerii care se confruntă cu alte situații și pentru care ai nevoie de o altă abordare pentru a le transmite mesajul dorit. Ne bucurăm că am avut parte de susținerea echipei Vegeta, care a fost deschisă la implementarea tuturor ideilor. Acesta este doar începutul, deoarece vor urma și alte campanii prin care ne dorim să creăm o legătură cât mai strânsă între brandul Vegeta și tineri, deoarece, nu-i așa, cu toții ne amintim cu drag de mâncărurile gătite de mame cum numai ele știu”, a completat Simona Mincu, senior PR pastel.

Un rezumat al campaniei „Vegeta îți pune pe masă ce-a gătit mama acasă”, alături de reacțiile studenților și ale mamelor, pot fi urmărite în clipul video.

Bucuresti, 21.12.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.