Noul Passat CC combina intr-o modalitate unica dinamismul unui model sport cu confortul unei limuzine si designul elegant al unui coupe. Liniile sportive, portierele fara cadru si capota remarcabila, arcuita, atrag privirile admirative ale tuturor iubitorilor de automobile. Dar exista riscul de a distrage atentia celorlalti participanti la trafic.
Semnalmente Passat CC: design specific unui automobil coupe, dar prevazut cu patru usi; confort deosebit, dar si dinamica pura, interior sport fara compromisuri in privinta spatiului. Din interactiunea acestor contraste s-a nascut un automobil a carui conceptie si design creeaza noi standarde, dincolo de tendinta principala. In acelasi timp, Passat CC este un purtator al tehnologiei progresive cu motoare de prima clasa (103 kW / 140 CP pana la 220 kW / 300 CP) si sisteme inovatoare de asistenta si dinamica. Printre acestea se numara, ca o noutate mondiala, sistemul de directie "Lane Assist" si noua "reglare adaptiva a trenului de rulare". Nu mai putin inovatoare sunt asistentul la parcare "Park Assist" si "Reglarea automata a distantei ACC" cu scurtarea distantei la franare "Front Assist".
"Lane Assist"
Sistemul activ de directie al modelului Passat CC este unic in intreaga lume pentru aceasta clasa de autovehicule. in cazul in care Passat CC deviaza de la directia de deplasare in mod accidental, acest sistem forteaza revenirea la directia normala, ceea ce reprezinta un adevarat castig pentru confort si siguranta.
Aproape 14 procente din numarul accidentelor se produc din cauza parasirii carosabilului, iar "Lane Assist" va contribui la reducerea acestei valori. Daca soferul utilizeaza semnalizatoarele de directie pentru a schimba in mod voit sensul, sistemul "Lane Assist" se dezactiveaza.
"Noul sistem adaptiv de reglare a trenului de rulare"
Sportivitatea unui coupe si confortul unei limuzine de varf sunt aduse la acelasi numitor prin sistemul de "reglare adaptiva a trenului de rulare" de la Volkswagen. In paralel cu amortizoarele, este reglata si servodirectia. Sistemul de "reglare adaptiva a trenului de rulare" ofera trei programe: "Normal", "Sport" si "Confort".
Factorul hotarator este insa acela ca sistemul imbunatateste confortul si dinamica chiar si in modul "Normal" – in permanenta. Sistemul de "reglare adaptiva a trenului de rulare" de la Volkswagen este construit in conformitate cu cerintele pietei, standard pentru toate versiunile de la 125 kW / 170 CP.
"Park Assist"
O alta tehnologie de top este si "Park Assist", care dirijeaza modelul Passat CC prin apasarea unui buton, in mod automat, in spatiul de parcare. In acest caz, soferul nu va mai dirija autovehiculul, ci doar va actiona pedala de acceleratie sau pe cea de frana. "Reglarea automata a distantei ACC"
Daca sistemul "ACC" este activ, Passat CC franeaza si accelereaza automat in functie de limitele de viteza stabilite de sofer. Multumita sistemului "Front Assist", sunt evitate coliziunile cu autovehiculul din fata. Acest sistem supravegheaza printr-un senzor radar distanta fata de autovehiculul din fata. "Front Assist" franeaza in anumite situatii prestabilite, comportandu-se ca un sistem de reducere a distantei la franare (AWV).
In plus, modelul Passat CC ofera idei surprinzatoare privind detaliile inovatoare. Printre acestea se gasesc lucruri marunte, dar care au efecte majore, cum ar fi ghidarea unica a geamurilor fara rame din portierele tipice pentru un coupe, geamuri ce nu constituie suprafete de rezistenta impotriva vantului. Nu mai putin lipsita de efect este si functia de climatizare a scaunelor (clima activa). Pana acum, aceasta caracteristica de confort era rezervata limuzinei de lux Phaeton. in lunile de vara, scaunele cu climatizare activa asigura un confort simtitor mai bun pe parcursul calatoriilor lungi.
Un alt exemplu de perfectiune pana in cel mai mic detaliu este noul concept, "Tire Mobility": Din punct de vedere statistic, soferii sufera o pana de cauciuc la fiecare 100.000 de kilometri parcursi. La modelul Passat CC prevazut cu "Tire Mobility", aceasta valoare ar putea sa creasca, conform prognozelor, pana la 500.000 de kilometri, deoarece pneurile sunt realizate dintr-un cauciuc ultraflexibil, care se muleaza perfect pe orice corp strain care ar patrunde in pneu si care mentine etanseitatea acestuia in continuare – chiar si dupa extragerea respectivelor obiecte straine. De asemenea, un plus de siguranta este oferit de cele opt airbaguri, programul electronic de stabilitate ESP si caroseria extrem de rigida.
Scorpion, distribuitorul Volkswagen pe judetele Vrancea, Galati si Braila preconizeaza ca va lansa pe piata locala acest superb model in luna august 2008, la un pret de pornire de 21.783 euro fara TVA.
{mosloadposition user10}