Derulată în perioada 2 aprilie – 15 mai 2012 sub sloganul “Câștigă din Pasiune”, campania a promovat aparatele Nikon disponibile la F64 printr-un mix special care a inclus execuții de bannere, OOH, in-store și outdoor neconvențional, precum și o aplicație dedicată pe Facebook și social ads.
“Pasiunea – definiția clienților F64 și Nikon pentru fotografie – a fost elementul în jurul căruia am construit conceptul campaniei și punctul de pornire al întregului proiect. Ne-am propus să le oferim pasionaților de fotografie din România șansa ca talentul să le fie apreciat și recompensat de experți în domeniu, în același timp oferindu-le posibilitatea de a realiza o mini-expoziție personală în spațiul virtual” a declarat Valeria Spilcea – Account Manager, HIPPOS.
Astfel, timp de 6 săptămâni, toți cei interesați de achiziția unui aparat Nikon de la F64 au putut intra în cursa pentru o Toyota Auris – cel mai mare premiu oferit vreodată pentru o promoție la aparate foto – dar și pentru multe alte premii precum: vouchere săptămânale de 500 de RON și premii zilnice constând în căni în formă de obiectiv Nikkor, acordate prin tragere la sorți.
“Eficiența strategiei și mixului propuse au fost demonstrate de rezultatele campaniei și ale promoției, din care aș menționa doar cei aproape 800 de înscriși în promoție în 7 săptămâni și cele peste 4.000 de fotografii incluse în aplicația dedicată “Prima ta expoziție de fotografie” de pe pagina de Facebook F64“ a adaugat Mihail Stanciu – Strategy Director, HIPPOS.
“Și nu în ultimul rând, aceste rezultate ne-au oferit șansa ca, alături de F64 și Nikon, să arătam dimensiunea pasiunii pentru fotografie și a talentului românilor în acest domeniu“ a conchis Valeria Spilcea.
Echipa implicată în acest proiect a fost compusă din: Laura Mihăilescu – Marketing Specialist F64, Violeta Moisa – Marketing Manager Nikon și din partea HIPPOS din: Oana Brașoveanu – Client Service Director, Valeria Spilcea – Account Manager, Cătălin Bulat – Copywriter, Mihai Marcu – Art Director, Titus Bărdășanu – Webdesigner, Mihail Stanciu – Strategy Director.
Despre HIPPOS:
Hippos este o agenție de creație full service, ce împlinește anul acesta 8 ani de activitate. Agenția oferă clienților săi servicii integrate de identitate, creație, strategie, producție, digital, media buying și PR. Printre clienții HIPPOS se numără Danone, Maritimo Shopping Center, Unilever, CBRE, Nestle Baby, Link Resource, Adrem Invest, Kraft Foods si Țiriac Holding.
Mai multe pe: www.hippos.ro.