Pascal Cassecuelle este noul Senior Bayer Representative pentru grupul de ţări România, Bulgaria şi Republica Moldova şi Managing Director al Bayer România
Pe lângă noul mandat, Pascal rămâne liderul diviziei Crop Science
Începând cu 1 august, Pascal Cassecuelle a preluat conducerea Bayer România, Bulgaria şi Republica Moldova de la predecesorul său, Andreas Schremmer, care îşi va continua parcursul profesional în calitate de Chief Financial Officer pentru Bayer Canada.
Pascal şi-a început cariera ca reprezentant de vânzări în Franţa, în 1995. Ulterior a fost promovat pe poziţia de Country Division Head, în Vietnam, iar în 2002 a devenit Crop Science Regional Marketing APAC (regiunea Asia Pacific), cu sediul în Thailanda. Din 2005 a fost responsabil pentru Managementul Portofoliului în Germania, apoi a fost avansat în Argentina, în calitate de Country Division Head pentru cluster-ul Conosur (Argentina, Bolivia, Chile, Uruguay şi Paraguay). Înainte de a fi numit la conducerea Bayer pentru grupul de ţări România, Bulgaria şi Republica Moldova, Pascal Cassecuelle a fost Head of Environmental Science pentru piețele emergente.
„Este un moment aflat sub semnul schimbării pentru Bayer, dar putem privi încrezători înainte, deoarece avem o bază extrem de solidă. În prima jumătate a lui 2017 am înregistrat o creştere de două cifre pentru toate cele trei divizii, grație capacității de inovare și a consistenței brand-ului Bayer, dar mai presus de toate, datorită implicării și devotamentului echipelor noastre din România, Bulgaria și Moldova. Convingerea mea personală este că, atât timp cât vom continua să plasăm misiunea noastră, «Știință pentru o viață mai bună» în centrul întregii activități, vom atinge același nivel de performanță prin care s-a remarcat până acum grupul nostru de țări. Suntem încântați să putem oferi soluții noi pentru provocările cu care se confruntă clienții Bayer din România, Bulgaria și Republica Moldova“ a afirmat Pascal Cassecuelle la momentul numirii sale.
Inovaţia ca prioritate
Jucător puternic în segmentul Ştiinţelor Vieţii, Bayer îşi propune să ofere soluţii pentru principalele provocări globale ale momentului, în ceea ce privește sănătatea şi nutriția. Acest lucru este reflectat, la nivel local, într-un portofoliu de produse de ultimă generaţie, comunicare strategică şi multă atenţie acordată nevoilor sociale.
Sustenabilitate şi performanţă
Operaţiunile locale ale grupului de ţări au înregistrat o cifră de afaceri de peste 230 de milioane de Euro, dintre care 54% prin divizia Crop Science, 34% prin divizia Pharmaceuticals şi 13% datorită activităţii diviziei Consumer Health. Grupul de ţări are peste 300 de angajaţi din trei state – România, Bulgaria şi Republica Moldova, cu sedii centrale la Bucureşti şi Sofia.