Continua inscrierile la concursul “Cel mai tare viral”. Inregistreaza un film de maxim trei minute si arata-ne cum te-ai distrat vara asta. Incarca-l pana pe 7 septembrie pe contul de Facebook al StudentBank si poti castiga unul dintre Studentocardurile puse in concurs, alimentate cu 700 lei (locul I), 600 de lei (locul II) si 500 de lei (locul III).
Inscrierile la concursul “Cel mai tare viral” continua pana pe 7 septembrie. Incepand de astazi pana pe 7 septembrie, studentii care s-au inscris in concursul “Cel mai tare viral” sunt invitati sa posteze filmele pe FaceBook. Concursul este initiat de StudentBank.ro powered by Raiffeisen Bank. Cei mai creativi studenti au astfel sansa de a se remarca. Acestia au fost invitati sa realizeze un filmulet de maximum 3 minute prin care sa arate cum se distreaza si sa se inscrie pana pe 31 august pe www.studentfilmweekend.ro. Uploadarea filmuletelor se va face pe pagina de Facebook a StudentBank, iar votarea va avea loc in perioada 1 septembrie – 7 septembrie 2010, inclusiv. Castiga filmul cu cel mai mare numari de vizualizari/voturi. Castigatorii vor fi anuntati pe 15 septembrie, prin publicarea numelor pe www.studentbank.ro si pe www.studenfilmweekend.ro. Castigatorii trebuie sa trimita mail in care sa mentioneze ca au citit si sunt de acord cu prevederile prezentului regulament, mentionand datele lor de contact la adresa contact@studentfilmweekend.ro, urmand sa fie contactati de reprezentanti pentru inmanarea premiilor. Castigatorilor li se va solicita sa prezinte o copie dupa un act care sa ateste calitatea de student in anul universitar 2009-2010. Imposibilitatea de a dovedi calitatea de student atrage descalificarea automata a participantilor la concurs.
Concursul “Cel mai tare viral” se desfasoara in cadrul evenimentului StudentFilmWeekend, care s-a derulat la Costinesti, in perioada 23 iulie – 29 august. In fiecare weekend, vinerea, sambata si duminica, incepand cu ora 21.30, studentii au fost invitati in Piateta Radio Vacanta din Costinesti, pentru a viziona filme de box office la cativa metri de mare. Evenimentul a fost organizat de Media Image Factory si CharityGift.ro cu aprobarea Biroului de Turism pentru tineret (BTT) si in parteneriat cu Primaria Costinesti, cu sprijinul Ursus Breweries, Lay’s, StudentBank.ro – powered by Raiffeisen Bank si Romtelecom. Peste 6 000 de tineri au vizionat filme in aer liber in perioada 23 iulie – 29 august. Evenimentul s-a inscris in seria distractiilor preferate de turistii prezenti in statiune la sfarsit de saptamana.
Partener media principal Kiss Fm. Parteneri media: Adevarul de Seara Constanta, Constanta TV, Zile si Nopti, Constanteanul.com, Studentie.ro, RegieLive.ro, OnlineStudent.ro, Metropotam.ro, 9am.ro, PresainBlugi.ro, Port.ro, Roportal.ro, Stiridebine.ro si Bucuresteni.ro.
{mosloadposition user9}