În zilele de 25-26 august 2014, compania Expressoft Technology, lider în furnizarea de soluții software pentru domeniul HoReCa din România, și-a întâmpinat partenerii naționali și internaționali la hotelul Ramada Hotel & Suites Bucharest North din Capitală. Dincolo de agenda bogată în prezentări ale celor mai noi aplicații și funcții Expressoft, evenimentul a fost un prilej pentru ca dezvoltatorul să-și afirme planurile de dezvoltare externă.
Pentru compania Expressoft Technology, fostă TOP HoReCa, procesul de rebranding lansat în aprilie 2013 a fost doar începutul unei etape de efervescență în business. Având o experiență de peste un deceniu în dezvoltarea de soluții software pentru domeniul horeca și nu numai, Expressoft lansa, în noiembrie 2012, o nouă suită de aplicații, bazate pe tehnologia inovatoare cloud. Produsele lansate cu aceasta ocazie au deschis un alt capitol pe piața națională a soluțiilor software, aducând și noi oportunități de dezvoltare, deopotrivă în țară și peste hotare. Vectori în acest proces sunt și partenerii dezvoltatorului, prezenți, pe 25-26 august 2014, la o reuniune dedicată chiar lor.
Evenimentul a atras atât participanți din țară (T&C Net, Mitsoft, Sintezis, SGI), cât și oaspeți sosiți din străinătate, precum Technext FZE – Dubai. Speakeri au fost specialiști cu experiență în dezvoltarea și vânzarea soluțiilor Expressoft, respectiv Elena Soare – Sales Manager, Gabriel Iovu – General Manager, Dragoș Georgescu – Infrastructure Architect și Bogdan Vijiala – Customer Care Manager. Aceștia i-au familiarizat pe parteneri cu cele mai recente aplicații dezvoltate de echipa Expressoft Technology: myCheck Table Service, myCheck Quick Service, myCheck Delivery. Aplicația myCheck Retail a fost împărțită de către specialiștii Expressoft în două segmente distincte: cel alimentar (Food) și cel non-alimentar (Non-Food). Prezentările detaliate au descris funcțiile aferente fiecărui profil în parte, beneficiile concrete pentru activitatea cotidiană a utilizatorilor și rezultatele financiare ale companiilor-utilizatoare.
Totodată, întâlnirea a fost, pentru Expressoft, un bun prilej de a-și consolida și dezvolta relațiile cu partenerii, dar și pentru a trasa obiective comune. Abordarea îndrăzneață a furnizorului, ce depășea deunăzi granițele IT cunoscute până atunci pe piața din România, continuă să se reflecte în planurile ambițioase de dezvoltare a businessului: «Reuniunea cu partenerii noștri ne-a amintit tuturor valorile comune care ne-au ajutat să ne dezvoltăm împreună, cât și viziunea pe termen-lung ce ne motivează să abordăm noi provocări. În contextul globalizării, granițele nu mai contează în ecuația performanței. Acum mai mult decât oricând, antreprenorii din horeca pretind soluții performante pentru a răspunde așteptărilor tot mai ridicate ale clienților, iar Expressoft exact asta le oferă: inovație, eficiență, promptitudine, suport real în management – adică tot ce le trebuie pentru a-și conduce afacerea cu succes. Cu aceste atuuri și parteneriate stabile pe mai multe meridiane drept catalizator, Expressoft se poate impune pe orice piață», declară Gabriel Iovu, director general Expressoft Technology.