Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Partenerii nationali si internationali Expressoft, reuniti la Bucuresti

În zilele de 25-26 august 2014, compania Expressoft Technology, lider în furnizarea de soluții software pentru domeniul HoReCa din România, și-a întâmpinat partenerii naționali și internaționali la hotelul Ramada Hotel & Suites Bucharest North din Capitală. Dincolo de agenda bogată în prezentări ale celor mai noi aplicații și funcții Expressoft, evenimentul a fost un prilej pentru ca dezvoltatorul să-și afirme planurile de dezvoltare externă.

Pentru compania Expressoft Technology, fostă TOP HoReCa, procesul de rebranding lansat în aprilie 2013 a fost doar începutul unei etape de efervescență în business. Având o experiență de peste un deceniu în dezvoltarea de soluții software pentru domeniul horeca și nu numai, Expressoft lansa, în noiembrie 2012, o nouă suită de aplicații, bazate pe tehnologia inovatoare cloud. Produsele lansate cu aceasta ocazie au deschis un alt capitol pe piața națională a soluțiilor software, aducând și noi oportunități de dezvoltare, deopotrivă în țară și peste hotare. Vectori în acest proces sunt și partenerii dezvoltatorului, prezenți, pe 25-26 august 2014, la o reuniune dedicată chiar lor.

Evenimentul a atras atât participanți din țară (T&C Net, Mitsoft, Sintezis, SGI), cât și oaspeți sosiți din străinătate, precum Technext FZE – Dubai. Speakeri au fost specialiști cu experiență în dezvoltarea și vânzarea soluțiilor Expressoft, respectiv Elena Soare – Sales Manager, Gabriel Iovu – General Manager, Dragoș Georgescu – Infrastructure Architect și Bogdan Vijiala – Customer Care Manager. Aceștia i-au familiarizat pe parteneri cu cele mai recente aplicații dezvoltate de echipa Expressoft Technology: myCheck Table Service, myCheck Quick Service, myCheck Delivery. Aplicația myCheck Retail a fost împărțită de către specialiștii Expressoft în două segmente distincte: cel alimentar (Food) și cel non-alimentar (Non-Food). Prezentările detaliate au descris funcțiile aferente fiecărui profil în parte, beneficiile concrete pentru activitatea cotidiană a utilizatorilor și rezultatele financiare ale companiilor-utilizatoare.

Totodată, întâlnirea a fost, pentru Expressoft, un bun prilej de a-și consolida și dezvolta relațiile cu partenerii, dar și pentru a trasa obiective comune. Abordarea îndrăzneață a furnizorului, ce depășea deunăzi granițele IT cunoscute până atunci pe piața din România, continuă să se reflecte în planurile ambițioase de dezvoltare a businessului: «Reuniunea cu partenerii noștri ne-a amintit tuturor valorile comune care ne-au ajutat să ne dezvoltăm împreună, cât și viziunea pe termen-lung ce ne motivează să abordăm noi provocări. În contextul globalizării, granițele nu mai contează în ecuația performanței. Acum mai mult decât oricând, antreprenorii din horeca pretind soluții performante pentru a răspunde așteptărilor tot mai ridicate ale clienților, iar Expressoft exact asta le oferă: inovație, eficiență, promptitudine, suport real în management – adică tot ce le trebuie pentru a-și conduce afacerea cu succes. Cu aceste atuuri și parteneriate stabile pe mai multe meridiane drept catalizator, Expressoft se poate impune pe orice piață», declară Gabriel Iovu, director general Expressoft Technology.

Bucuresti, 28.08.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.