Buderus, marca de termotehnică a concernului Robert Bosch, a lansat anul acesta un concept unic de şcolarizare pe piaţa de termotehnică din România – ACADEMIA BUDERUS. Desfăşurată în perioada 1 iunie – 19 iulie şi, respectiv, 31 august – 30 noiembrie 2009, Academia Buderus reprezintă un stagiu de pregatire profesională exclusiv online, destinat personalului tehnic şi de vânzări, cu responsabilităţi în proiectarea şi ofertarea sistemelor de încălzire Buderus şi urmăreşte să ajute partenerii Buderus să răspundă rapid, corect şi complet la întrebarea: „Ce sistem de încălzire se potriveşte cel mai bine clientului meu?”. Astfel, 31 de oraşe şi 145 de angajaţi ai partenerilor Buderus participă la această şcolarizare unică în România, asigurându-se astfel că vor avea un personal instruit, ceea ce le conferă un avantaj competitiv esenţial. Buderus anunţă faptul că peste 60% dintre „studenţii” Academiei Buderus au înregistrat în mod constant rezultate foarte bune, cu note de peste 8.
Pe lângă sesiunile de şcolarizare tradiţionale, susţinute de specialiştii Buderus, cât şi de celelalte firme din domeniu, noutatea şi unicitatea Academiei Buderus constă în faptul că reprezintă singura şcolarizare online oferită de o companie de termotehnică din România, fiind realizată printr-o platformă interactivă şi flexibilă de obţinere sistematică a materialelor informative. Cu toate că ’’Academia’’ s-a adresat iniţial noilor distribuitori Buderus şi angajaţilor noi ai partenerilor Buderus existenţi, şcolarizarea s-a bucurat de un mare succes şi printre angajaţii vechi din cadrul firmelor partenere, care au fost foarte interesaţi de informaţiile despre noile produse şi tehnologii Buderus, precum şi de soluţiile tehnice variate şi personalizate abordate în cadrul cursurilor. Stagiul are drept scop pregătirea angajaţilor partenerilor Buderus, în vederea propunerii unor sisteme complexe de încălzire şi realizarea unor oferte comerciale personalizate nevoilor clienţilor finali. Astfel, se doreşte a veni şi mai bine în întâmpinarea solicitărilor consumatorilor finali, care sunt din ce în ce mai informaţi şi pretenţioşi în alegerea sistemului de încălzire potrivit.
Astfel, Academia Buderus presupune şcolarizarea pe 19 teme structurate în 19 cursuri separate, grupate în 2 sesiuni, una de vară şi a doua de toamnă/iarnă. Parcurgerea temelor celor 19 cursuri axate pe produse şi sisteme de încălzire are loc prin studiu individual, iar evaluarea cunoştinţelor acumulate de „studenţi” se desfăşoară săptamânal, printr-un test grilă, cu corectarea şi aflarea instantanee a notelor obţinute. Rezultatele cele mai bune sunt premiate, iar la final, „absolvenţii” obţin o diplomă de participare la Academia Buderus.
Datorita faptului că şcolarizarea se desfăşoară pe o platformă electronică, Academia Buderus s-a dorit a fi un instrument atractiv şi flexibil, ce oferă angajaţilor partenerilor Buderus o specializare în plus, fără a fi îngrădiţi de timp, spaţiu sau financiar.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}