Reteaua Info-Sănatate, lider pe piaţa de publicitate din România, segmentul de sănătate, a semnat un parteneriat strategic cu agenţia de publicitate Indoor Media.
Divizia de publicitate indoor a grupului Alerria Management, Indoor Media, a luat ființă în aprilie 2004 şi a abordat, încă de la înființare şi până astăzi, arii ale publicității neconvenționale, afirmându-se prin suporturile inovative şi uşor de remarcat, în medii precum universități, licee, centre fitness premium, centre spa & wellness, cinematografe, gări & regionale CFR, cât şi aeroporturi. Avantajul expunerii pe frame-urile şi ecranele Indoor Media, se prezintă în primul rând, datorită amplasării acestora, în locuri traficate intens.
În contextul economic actual, parteneriatul Indoor Media – Info-Sănătate este o alegere bine pusă la punct. Astfel, asocierea celor două companii, poate oferi puterea de credibilitate, siguranța, dar şi imaginea potrivit căreia publicitatea neconvențională este cel puțin la fel de ofertantă ca şi cea convențională.
”Indoor Media & Info-Sănătate sunt doi playeri puternici, cu targetări diferite. Prin acest parteneriat, clienții se vor putea adresa unui nou segment de piață, estimând astfel că portofoliul de clienți se va extinde considerabil.
Am demarat acest parteneriat, pentru a crea atât actualilor cât şi potențialilor clienți, avantajul unui pachet care să cuprindă majoritatea nişelor pieței de indoor advertising. Astfel, clienții vor beneficia de un serviciu complet din partea aceluiaşi furnizor.
Suntem optimişti şi estimăm că acest parteneriat va fi unul fructuos şi de lungă durată”, a declarat Mariana Stancu, Director Executiv al companiei Indoor Media.
“Campaniile de promovare din sălile de aşteptare ale celor 544 de spitale şi clinici beneficiază de indicatori de eficienţă ridicaţi, mesajele având o retenţie de peste 60% (brand awareness), mai mare de 2-3 ori decât alte medii de comunicare (TV, Radio, Outdoor).
În premieră în România, toate campaniile derulate în cadrul acestui parteneriat sunt măsurate şi evaluate în parteneriat cu Nielsen Romania, respectând standardele de măsurare ale Asociaţiei Internaţionale de Publicitate Indoor Digitală (DPAA), între ai cărei membri se regăseşte şi Reţeaua Info-Sănătate”, declarat Lector univ. Dr. Ovidiu Brazdău, Managing Partner Reţeaua Info-Sănătate.