Sodexo România va oferi mese gratuite pentru familii defavorizate până la finalul anului, prin asociația sa, Stop Hunger
Sodexo România, lider în domeniul beneficiilor extra-salariale din România, prin intermediul asociației sale, Stop Hunger, a încheiat un parteneriat cu Asociația Touched România pentru a veni în sprijinul a opt familii vulnerabile, majoritatea cu mame foste rezidente ale Centrului Maternal Casa Agar, serviciu social rezidențial pentru mame și copii aflați în situații critice. Cele opt familii au un total de 27 de membri, iar Stop Hunger le va oferi gratuit prin intermediul City Grill mese calde, până la finalul anului, în valoare totală de peste 140.000 lei. Sodexo dorește să atragă în acest program, numit Together for Tomorrow, și alte companii și persoane fizice, astfel încât să poată ajuta mai multe familii în nevoie pentru o perioadă mai îndelungată.
„Ne dorim ca să sprijinim prin acest program aceste mame cu probleme financiare, care cresc singure copii cu vârste începând de la doi ani și, în același timp, să fim alături de companiile din segmentul HORECA, unul dintre cele mai afectate de această pandemie”, a declarat Felicia Georgescu, Director HR și CSR Sodexo Pass România și Vice Președinte Stop Hunger Association.
„Sperăm ca ajutorul oferit celor 27 de persoane din program să fie doar un început. Mulțumim companiei Alka și restaurantelor City Grill, companii care s-au implicat pentru a ne ajuta să oferim mese calde și a îndulci viața acestor persoane, în marea majoritate copii. Oricine se poate implica în program pentru a putea prelungi durata de derulare a acestuia și a ajunge la cât mai multe persoane aflate în nevoi”, adaugă reprezentantul Sodexo Pass România și Stop Hunger.
David Beasley, directorul executiv al Programului Alimentar Mondial (PAM) derulat de ONU, partener global Stop Hunger, estimează că numărul persoanelor care vor avea nevoie de ajutor alimentar anul acesta ar putea să se dubleze, pe fondul problemelor economice apărute ca urmare a pandemiei Covid-19.
Stop Hunger s-a implicat în România, pe parcursul acestui an, și în alte activități de responsabilitate corporativă. Un exemplu este proiectul „Empowering Women”, derulat în parteneriat cu Fundația World Vision, acesta fiind adresat femeilor din mediul rural. În luna martie compania a anunțat finalizarea acțiunii Cooperativa Predești, pentru care a alocat peste 300.000 euro pentru a susține femei dintr-o comunitate săracă din Predești, permițându-le acestora să dezvolte mici afaceri. Astfel, de la Predești sunt livrate anul aceasta peste 32 de tone de legume pe rafturile magazinelor Mega Image din toată țara. Produsele sunt incluse în campania Gusturi Românești.