Incepand cu luna mai a acestui an, revista Monden, apartinand Monden Media Group, a incheiat un contract pentru vanzarea in regim exclusiv a spatiilor sale publicitare cu ARBOmedia. Colaborarea dintre cele doua companii vizeaza largirea portofoliului de clienti ai revistei, deciziile din punct de vedere editorial fiind in exclusivitate ale Monden Media Group.
“Avem o piata in dezvoltare pe aceasta nisa. Avem o revista glossy realizata de profesionisti. Ne propunem obiective ambitioase si suntem convinsi ca le vom transforma in rezultate.” a declarat Silviu Ispas, Managing Director ARBOmedia.
Revista Monden s-a impus pe piata de specialitate ca fiind publicatia care iti arata ce inseamna apartenenta la first-class. Este revista care ofera modele comportamentale si modele de succes, revista care subliniaza ideea de lux, imbinand highlife-ul cu interviuri si cu reportaje de exceptie. Cu o frecventa lunara, Monden are un tiraj de 15.000 de exemplare, fiind distribuita la nivel national.
Publicul caruia revista i se adreseaza este activ, din mediul urban, cu studii superioare si venituri medii spre mari.
„Am gasit in ARBOmedia un partener serios, a carui experienta pe piata de specialitate este o garantie in ceea ce priveste dezvoltarea revistei Monden si a noilor proiecte. Cred ca aceasta colaborare aduce un plus de valoare ambelor institutii.” – Oana Mizil, publisher & CEO revista Monden
{mosloadposition user10}