FunGift.ro şi GECAD ePayment anunţă încheierea unui parteneriat pentru derularea tranzacţiilor online pe www.fungift.ro. La trei ani de la lansare, având peste 400 de produse diferite în portofoliu, FunGift.ro este unul dintre cele mai cunoscute magazine online de cadouri din România. Platforma aleasă este BRD ePayment®, soluţia integrată de comerţ electronic dezvoltată de GECAD ePayment care oferă toate funcţionalităţile necesare dezvoltării unei afaceri online de succes: procesare plăţi online, antifraudă, servicii webmarketing, instrumente de marketing şi vânzări, rapoarte, suport tehnic 24/7.
„Dragostea faţă de client este pe primul loc în cadrul culturii organizaţionale FunGift. Din această cauză căutăm pentru clienţii noştri cele mai bune repere de pe piaţă – astfel că era normal ca atunci când vorbim despre metode de plată online să oferim clienţilor noştri soluţia ePayment. Având în vedere că de la implementarea soluţiei, numărul comenzilor plătite online s-a dublat, mă aştept ca procentul plăţilor prin card să crească semnificativ în 2008”, explică Marius Ciocan, Project Manager FunGift.ro.
Conform declaraţiilor FunGift.ro, plăţile online reprezintă între 3%-5% din totalul vânzărilor înregistrate de magazin iar până la finalul anului oficialul companiei estimează ca plăţile prin card să ajungă la 10%.
Colaborarea între cele două companii include implementarea soluţiei BRD ePayment şi pentru www.casualwear.ro, magazin online de confecţii şi accesorii şi www.floriinconstanta.ro, primul magazin din reţeaua naţională de florării online Flori în RO, din care mai fac parte alte 15 florării online locale.
“Cu şapte magazine online de profil apărute de la începutul anului numai în sistemul ePayment, cadourile online reprezintă un segment important pentru dezvoltarea comerţului electronic. Colaborarea cu FunGift ne onorează şi reprezintă un pas înainte în promovarea către un public şi mai larg a plăţilor online prin card", declară Carmen Sebe, CEO GECAD ePayment.
În 2007, FunGift a înregistrat o cifră de afaceri de 150.000 euro, dublu faţă de valoarea înregistrată în 2006. Cele mai vândute cadouri sunt tricourile cu mesaje amuzante, jucăriile cu porturi USB şi cele antistres. „De fapt, putem vorbi de un anumit tip de cadouri doar în perioadele sărbătorilor. În afara acestor perioade, cele mai mari vânzări le înregistrează cadourile amuzante, indiferent de ce reprezintă ele”, declară Marius Ciocan.
{mosloadposition user10}