Xaxis România și Adelaide, leader-ul de piață în furnizarea serviciilor de măsurare a calității media bazată pe atenție, anunță un parteneriat strategic, oferind agențiilor de publicitate posibilități avansate de măsurare a atenției pentru campaniile și activările digitale. Datorită acestui parteneriat, clienții GroupM România pot folosi indicatorii Adelaide pentru a obține rezultate superioare în campaniile programatice. Xaxis România va oferi, astfel, clienților săi un avantaj competitiv distinctiv, fiind prima agenție de specialitate de pe piață care furnizează servicii de măsurare și optimizare bazate pe atenție.
Pentru demararea parteneriatului, Xaxis România a colaborat cu EssenceMediacom România și Adelaide pentru a măsura calitatea media într-o campanie a unui retailer de anvergură, folosind modelul Adelaide, AU (attention units). Performanța campaniei a depășit indicatorii Adelaide, obținându-se astfel rezultate cu 34% mai bune comparativ cu nivelul de referință Adelaide pentru verticala retail și cu 27% peste cel din Europa.
Modelul AU al Adelaide este o măsurătoare omnichannel a calității media care evaluează probabilitatea de a acorda atenție unei reclame și impactul aferent, folosind un algoritm de machine learning. Modelul AU evaluează sute de semnale de calitate media, date de eye-tracking și rezultate, pentru a genera un scor de calitate precis și nuanțat pentru fiecare reclama plasată.
„Suntem încântați să colaborăm cu Adelaide pentru a oferi clienților noștri o performanţă superioară a campaniilor media programatice”, a declarat Alexa Constantinescu, Programmatic Director, reprezentantul Xaxis România. „Având în vedere corelaţia directă între modelul AU și rezultatele campaniilor media, suntem încrezători că această colaborare ne va ajuta să livrăm în mod constant o performanţă sporită campaniilor și să generăm un impact mai mare pentru clienții noștri.”
„Colegii noștri de la EssenceMediacom și Xaxis Elveția au implementat deja campanii de succes folosind modelul AU de măsurare. Într-o campanie internațională pentru un brand din industria auto, conversiile au crescut cu 69% utilizând un astfel de algoritm bazat pe AU pentru partea de bidding. Așadar, ne bucurăm să fim prima agenție de media din România care oferă o soluție atât de complexă pentru clienții noștri”, au menționat Cristian Agafiței, Digital Business Manager, Essence Mediacom România.
„La nivel global, Xaxis s-a orientat cu precădere către o abordare bazată pe date pe segmentele de media buying și măsurare. Cu doar câteva luni în urmă, am anunțat un parteneriat cu Xaxis Elveția, care le permite agențiilor de publicitate să folosească modelul AU pentru tranzacționare. Așadar, nu a fost o surpriză când campania pentru clientul din România a depășit indicatorii la nivel internațional”, a precizat Marc Guldimann, CEO-ul Adelaide. „Suntem foarte încântați să continuăm să inovăm și să colaborăm cu echipa Xaxis din România.”