Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Parteneriat in premiera: GolinHarris va sustine cursuri de comunicare pentru institutii financiare

GolinHarris

GolinHarrisîn cadrul unui parteneriat unic între agenție și Institutul Bancar Român

GolinHarris București și Institutul Bancar Român au semnat un parteneriat în cadrul căruia specialiștii agenției vor susține cursuri de comunicare pentru instituțiile financiare. Prin parteneriatul cu IBR, GolinHarris semnează o nouă premieră și devine prima agenție de PR care dedică resurse de asemenea anvergură pentru a contribui la dezvoltarea și educarea industriei de comunicare.

GolinHarris a avut șansa de a gestiona unele dintre cele mai  dificile proiecte de comunicare financiară, de la rebrandinguri la programe de guvernanță corporatistă, de la platforme educaționale la comunicare internă în ani de restructurare, de la naționalizări bancare până la listări la bursa de valori. Bănci, fonduri de investiții, case de brokeraj, companii de asigurări au angajat, de-a lungul timpului, agenția, oferind echipei posibilitatea de a învăța în ritm accelerat despre provocările, limitările și specificul acestui tip de comunicare specializată. GolinHarris își asumă astăzi rolul de formator de piață și, prin acest parteneriat cu IBR, împărtășește expertiza specialiștilor săi cu acei profesioniști din instituțiile financiare care își doresc să afle mai multe despre secretele și frumusețile comunicării.

Astfel, în perioada martie–iunie 2014, participanții vor afla de la experții GolinHarris despre specificul, provocările și restricțiile comunicării publice financiare. Pe parcursul celor 4 sesiuni de training, cursanții vor avea oportunitatea de a afla care este modalitatea prin care pot asigura o comunicare de succes cu reprezentanții mass-media, care sunt principalele metode, tactici şi instrumente care pot crea cadrul unei comunicări interne eficiente și cum pot companiile financiare să integreze conceptul de responsabilitate socială corporativă în activitățile desfășurate. Mai mult, reprezentanții instituțiilor financiare care doresc să integreze social media în strategia de comunicare a companiilor lor pot afla detalii despre beneficiile și riscurile asociate prezenței în acest spațiu.

“Institutul Bancar Român a fost fondat acum 23 de ani de Banca Națională a României și de Asociația Română a Băncilor, cu scopul de a contribui activ la pregătirea și perfecționarea specialiștilor din sectorul financiar–bancar. Privim cu multă responsabilitate parteneriatul la care IBR a invitat GolinHarris și ne bucurăm că avem oportunitatea de a oferi din experiența noastră în acest domeniu atât de greu, dar atât de frumos”, a declarat Hortensia Năstase, Managing Partner, GolinHarris București.

“În prezent, mai mult ca oricând, instituțiile financiare se află permanent sub lupă. Sub lupa presei, a opiniei publice, a angajaților și a celorlalţi stakeholderi. Am propus agenției acest parteneriat tocmai pentru a facilita transferul de expertiză GolinHarris în comunicarea financiară către cei potențial interesați din industrie”, a declarat Dr. Gabriela Hartescu, Director General al Institutului Bancar Român.

Divizia Corporate din GolinHarris are în portofoliu unele dintre cele mai complexe cazuri de comunicare financiară din România, expertiză solidă fiind dobândită prin proiectele derulate de-a lungul anilor pentru companii precum Franklin Templeton Investments, RBS-Royal Bank of Scotland, SIF Muntenia, Bancpost, XTB România, Gothaer Asigurări Reasigurări, dar și prin proiectele de comunicare a listării Fondului Proprietatea sau Transgaz.

GolinHarris este agenția care a marcat o premieră în istoria festivalului local de specialitate, câștigând cel mai mare număr de premii acordate unui singur proiect: campania semnată GolinHarris pentru Franklin Templeton Investments a primit în 2011 nu mai puțin de 6 premii de excelență. De asemenea, GolinHarris este agenția cu cel mai mare număr de premii câștigate în ultimii ani la Romanian PR Awards în categoriile Comunicare Financiară și Comunicarea Produselor și Serviciilor Financiare.

Bucuresti, 04.03.2014

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.