Viveo si Natixis Payments lanseaza un sistem de management automatizat end-to-end al instrumentelor de plata orientat catre bancile europene de talie mijlocie.
Viveo, producator de renume in lumea software bancara internationala si Natixis Payments, filiala Natixis specializata in administrarea fluxurilor traditionale si electronice de plati, si-au reunit eforturile pentru a lansa un sistem de plati Straight Through Processing in conformitate cu regulile SEPA, pentru platile nationale si europene.
Industrializarea functiilor de back, middle si front office contribuie major la reducerea costurilor operationale. Sistemul propus de Viveo si Natixis Paymens este realizat astfel incat sa se integreze usor in orice mediu tehnic, iar solutia propusa se conformeaza perfect tuturor exigentelor regulamentare europene. Oferta este rezultatul combinarii sistemelor de procesare si de rutare a datelor ale Natixis Payments cu sistemul modular V.bank Payment al grupului Viveo.
“Sectorul de gestiune a platilor a suferit numeroase mutatii odata cu perspectiva aparitiei unui sistem european unificat. Cu ajutorul ofertei noastre, bancile mijlocii isi creeaza mijloacele de a se adapta unei piete modificate, de a-si reduce costurile si de a dezvolta noi atuuri comerciale” a declarat Jean Marie Valee, Director General, Natixis Payments.
Martin Hubert, Director General al grupului Viveo, adauga : „Acest parteneriat cu Natixis Payments ilustreaza strategia noastra de a folosi extensiv, in afara frontierelor hexagonale, ariile noastre de expertiza, tehnologiile si competentele in noile mijloace de plati europene.”
Viziunea clientului : Declaratia Banco Português de Negocios
Sucursala franceza a Banco Português de Negocios SA sau BPN Banque foloseste deja suita de produse a grupului Viveo si serviciile Natixis Payments.
Pedro Pereira, Director si responsabil administrativ al BPN Banque, comenteaza parteneriatul intre grupul Viveo si Natixis Payments : «Suntem foarte satisfacuti de prestatiile celor doi parteneri care ne garanteaza, de mai multi ani, o calitate foarte buna a serviciilor, reactivitate in luarea deciziilor si un angajament complet al echipelor lor. Aceasta solutie ne-a permis sa ne eliberam de administrarea aspectelor tehnice legate de gestiunea mijloacelor de plata si sa ne concentram pe realizarea in cele mai bune conditii a activitatilor legate de linia de business principala.»
{mosloadposition user10}