ParkLake, cel mai nou centru comercial cu un design modern unic și cu un concept arhitectural remarcabil, oferă clienților săi o îmbinare a trei mari concepte: natură, parc și familie, găzduind peste 200 de magazine pe o suprafață închiriabilă totală de 70.000 mp.
Zona de Food & Beverage reunește aproape toate marile lanțuri de restaurante și cafenele de pe piața românească, găzduind 7 noi branduri cunoscute (AL WADY, CREMERIA EMILIA, HANDSOME MONK COFFEE, LOVE IT RAW, MCDONALD’S, SECOND CUP, SUSHI KO).
La ParkLake, bucureștenii se vor bucura de o experiență completă de shopping, în cadrul noului centru comercial au fost deschise 27 de magazine de haine și încălțăminte (4F, BENVENUTI, BIGOTTI, BRAICONF, BSB FASHION, CARAMEL, COLIN’S, ECCO, GARKONY, GHERASOS, HANS & HENNES, LASHEZ, NEW BALANCE, OFFICE SHOES, PENTI, PEPPER, PIMKIE, SALAMANDER, SOFIAMAN, TOM TAILOR, TRIUMPH, U.S. POLO ASSN., UNITED COLOURS OF BENETTON, VANS, VIGGO, WOMEN’S SECRET, YAMAMAY).
Oferta magazinelor de îmbracăminte și încalțăminte a fost completată de deschiderea a 10 magazine de accesorii si bijuterii (B&B COLLECTION, BE IN TIME, CELLINI, CLAIRE’S, MIRANO, OXETTE, PANDORA, PARFOIS, POLICE, SPLEND’OR).
În zona de îngrijire și înfrumusețare, ParkLake a inaugurat 7 branduri (BOBBI BROWN, MELKIOR, NYX, PUPA, SABON, GETT’S COLOR BAR, iSTYLE), iar pentru copii au fost deschide 3 magazine (BIG STEP, COCCODRILLO, OKAIDI).
De asemenea, pe lângă multitudinea de magazine și spații de relaxare și divertisment, vizitatorii au acces și la o gamă de servicii pentru toate tipurile de nevoi, printre care servicii bancare, pet shop-uri, farmacii și agenții de turism (BCR, DIGI RCS&RDS, MAGNOLIA, TUI Travel, YELLOW PRINT, MAX BET, OPTIBLU, OPTIPLAZA, ORANGE OPTIC, SENSIBLU, GEROVITAL, ANIMAX).