În perioada 17 mai–28 iunie, Mega Mall Bucuresti și Itsy Bitsy celebrează Luna Copilului și devin parteneri de joacă în super-vânătoarea de premii “Goana după Itsy Bitsy Tokens”. Astfel, fiecare vizită la centrul comercial devine o aventură distractivă pentru cei mici și părinții lor. Cei care stau cu ochii pe QR codurile de campanie amplasate în incinta Mega Mall pot debloca token-uri ascunse în jocuri și câștiga premii surpriză garantate, iar cumpărăturile în familie de minimum de 200 lei, îi înscriu în tombola pentru Marele Token în valoare de 4500 lei.
Premii zilnice garantate
Pentru a intra în posesia premiului, tot ce trebuie să facă e să caute QR codul de campanie în Mega Mall, să îl scaneze gratuit cu telefonul și să deblocheze jocul săptămânii la finalul căruia va descoperi un TOKEN. Cu acesta, participanții pot merge la Biroul Informațional (intrarea din Șoseaua Pantelimon), unde îi așteaptă în fiecare zi premii surpriză garantate. Fiecare persoană poate revendica un singur premiu pe săptămână.
Goana după Marele Token
Și surprizele nu se opresc aici. Întreaga familie poate câștiga marele Token în valoare de 4500 lei. Așadar, cumpărăturile în familie în valoare de minimum 200 de lei, pe maxim 2 bonuri de cumpărături din aceeași zi, oferă șansa de a intra în tombola pentru marele premiu – vouchere de cumpărături cadou în valoare de 4500 de lei.
Mai multe detalii despre campanie sunt disponibile pe website-ul www.megamallbucuresti.ro sau pe pagina de Facebook Mega Mall.
Măsuri de siguranță sporite la mall
Pentru ca vizitatorii să se poată bucura de cumpărături și experiențe în siguranță, Mega Mall a devenit primul centru comercial din România care a primit Certificatul de Conformitate COVID-19. Acesta a fost acordat de către experții Safe Shopping Centers (SSC), companie suedeză care acreditează siguranța centrelor comerciale din întreaga lume. Printre măsurile cu rol preventiv, menite să asigure condiții sigure pentru shopping, menționăm: instalarea de dispensere cu dezinfectant în mai multe puncte cheie, echipamentele de climatizare a spațiului din centrul comercial utilizează numai aer proaspăt din exterior, fără recirculare, schimbarea filtrelor se face cu o frecvență mai mare, instalarea unor benzi de distanțare socială în zonele unde se poate crea aglomerație, și a benzilor cu suprafață nanosept pe suprafețele frecvent atinse, dezinfectarea și nebulizarea constantă a mall-ului. Acestea sunt completate de verificarea respectării măsurilor de distanțare și de purtare a măștii, precum și a celorlalte norme impuse de lege prin anunțuri audio, video și securitate.
Accesul în centrul comercial este permis doar clienților care poartă mască de protecție, iar această măsură este obligatorie și pentru personalul din magazine și echipa administrativă. Mai mult, conform reglementărilor autorităților, la intrarea în centrul comercial a fost implementat un sistem pentru verificarea temperaturii clienților. În plus, în dreptul fiecărei intrări a fost instalat câte un dispenser cu dezinfectant pentru mâini pentru a fi folosit de fiecare client la accesul în clădire.