Fiecare iubitor de filme știe că detaliile transformă un lungmetraj într-un film-cult. De exemplu, celebrul E.T. Extraterestrul regizat de Steven Spielberg și lansat în 1982 ar fi avut cu totul alt impact dacă protagoniștii se deplasau cu o motocicletă în loc de o bicicletă. Totodată, dacă faimoasa ascensiune a băiatului și extraterestrului se producea pe fundalul unei luni care nu era plină, așa cum apare în cele din urmă în lungmetraj, efectul ar fi fost cu totul altul.
La fel se întâmplă și cu faimoasa replică spusă de Tom Hanks în filmul Forrest Gump: “Mama spunea mereu că viaţa este ca o cutie cu bomboane de ciocolată. Niciodată nu ştii ce urmează să primeşti”. Nu ar mai fi avut niciun sens dacă personajul ținea în poală un tort aniversar și nici aceeași greutate dacă s-ar fi aflat pe o bancă pe malul mării.
Noua campanie de marketing desfășurată de Paramount Channel, cea mai mare din România, Ungaria și Polonia, adresează o invitație: aceea de a descoperi culisele momentelor-cheie din blockbustere și modalitățile în care anumite detalii din filme le fac memorabile. Fără ele, întreaga peliculă și-ar pierde mult din semnificație. Campania FILME CARE NE PLAC AȘA CUM SUNT scoate în evidență cu câtă atenție sau chiar obsesie pentru detalii se fac lungmetrajele, cum fiecare element de decor, fiecare cadru și fiecare sunet din cele care apar în versiunea finală a peliculelor celebre a fost șlefuit de zeci de ori înainte să ajungă pe micile sau marile ecrane. Ca atare, Paramount Channel pune accentul pe procesul minuțios care stă în spatele filmelor – cult, pentru ca noi, spectatorii să apreciem mai mult experiențele minunate pe care ni le oferă.
Campania poate fi văzută în luna octombrie pe panouri publicitare în mediul urban, în cel online și pe micile ecrane, în spoturi dedicate pe Paramount Channel, dar și difuzare de posturile Digi 24, TLC, National Geographic, Animal Planet și National Geographic Wild.