Agenția HIPPOS a dezvoltat pentru PEPCO, retailerul polonez tip discount de produse home&deco, strategia de promovare a lansãrii pe piața din România. Sub conceptul "Parada prețurilor mici,” inspirat de sloganul “Mai mult pentru mai puțin… zilnic!”, HIPPOS a dezvoltat și implementat site-ul www.pepco.ro, evenimentele de lansare pentru fiecare magazin și a adaptat toate materialele in store.
“PEPCO este un brand extrem de puternic la nivel european, iar odatã cu vizita echipei în Polonia, dupã câștigarea pitch-ului, am înțeles cât de important este sã pãstrãm atributele brandului – etic, direct, de calitate, simplu, în comunicarea localã, pentru a-l aduce mai aproape de publicul țintã – familii, în principal mãmici, care cautã soluții eficiente de a gestiona bugetul.” a declarat Irina Tudose, Client Service Director, HIPPOS.
Primele trei locații unde HIPPOS a implementat lansarea sunt Auchan Drumul Taberei, Ploiești Shopping City și Kaufland Câmpina, în luna martie urmând sã fie deschise în total cinci unitãți, iar în aprilie vor fi deschise alte trei. În următorii ani, PEPCO își propune să își extindă rețeaua de magazine în orașe ca Ploiești, București, Pitești, Reghin, Alba Iulia, Târgu Mureș.
“Alegerea de a colabora cu HIPPOS, o agenție cu expertizã în retail și totodatã focusatã pe design, a fost una naturalã, vãzând în echipã partenerul potrivit pentru a atinge obiectivul de a avea pe piața localã o comunicare cât mai eficientã, bazatã pe beneficiile directe de calitate și preț ale gamelor variate pe care le comercializãm.’’ a declarat Anca Radu, Manager Operațional pentru România, PEPCO Retail.
Activitatea de comunicare la nivel local a fost implementatã în strânsã colaborare cu agenția V&P din Polonia.
Echipã client: Anca Radu, Manager Operațional pentru România, PEPCO Retail.
Echipã HIPPOS: Irina Tudose – Client Service Director, Simona Simon – Senior Copywriter, Oana Mailat- Account Manager, Alexandru Manea – DTP, Daniel Grigore – Project Manager și Emanuel Clonda – Managing Partner.