Înjumătăţirea costurilor efectuate şi reducerea considerabilă a cantităţii de consum sunt principalele criterii care fac diferenţa între produsele profesionale de curăţenie şi igienă (AfH) şi cele mass market
Conform Paper Plus, singurul deţinător al unor branduri AfH româneşti, piaţa produselor profesionale de curăţenie şi igienă „din afara casei” (AFH), a cunoscut o evoluţie notabilă în ultimul timp, fiind determinată de trecerea treptată a segmentelor de business de pe piaţa mass market pe un segment de nişă aşa precum este cel de AfH. Creşterea cererilor pe piaţa produselor AfH a fost influenţată în principal de avantajele competitive oferite de produsele profesionale de igienă şi curăţenie, care sunt mai eficiente, atât din punct de vedere al consumului, cât şi din punct de vedere al costurilor.
Astfel, cele mai noi tendinţe în materie de eficientizare a consumului şi a costurilor efectuate sunt înregistrate pe segmentul dispenserelor, suporturile industriale pentru hârtie şi detergenţi profesionali, utilizarea cărora permite reducerea cu până la 40% a consumului produselor AfH, sunt de părere reprezentanţii Paper Plus.
“Segmentul produselor de igienă „din afara casei” (Away from home) a fost conceput în deplină concordanţă cu nevoile antreprenorilor mari şi mijlocii mai ales în ceea ce priveşte eficientizarea costurilor efectuate pentru produsele destinate igienei spaţiilor publice şi a volumului de consum ale acestora. De exemplu companiile cu 1000 de angajaţi consumă în medie 10 tone de hârtie pe an, iar în cazul utilizării dispenserelor intelegente consumul de hârtie poate fi redus cu până la 40%. Având în vedere aceste criterii ne aşteptăm ca în următorii 5 ani segmentul de AfH să înregistreze o creştere a cererilor în special din partea segmentelor de reale estate şi HoReCa, urmând să atingă valoarea de 20 milioane euro”, declară Marian Ivan, General Manager Paper Plus.
Potrivit estimărilor companiei, piaţa produselor profesionale de igienă din România va totaliza valoarea de 12 milioane euro până la sfârşitul acestui an.
Compania Paper Plus este prezentă pe piaţa din România printr-un set complet de soluţii profesionale pentru igiena din afara casei precum: consumabile din hârtie (prosoape şi role din hârtie, hârtie igienică) şi dispensere sub brandurile: Stok, Lotus şi Katrin şi detergenţi profesionali.
Printre clienţii companiei se numără Vodafone, UniCredit, OTP, Credit Europe Bank, Angst, Alro Slatina sau OMV.
{mosloadposition user10}