primul brand românesc de AfH, să deţină 65% din totalul vânzărilor înregistrate de companie în următorii ani
Consolidarea strategiei de business centrată pe extinderea reţelei de distribuţie şi creşterea investiţiilor pentru promovare produselor vor genera o creştere importantă a vănzărillor PaperStoc, primul brand românesc de produse pentru igiena
din spaţiile publice
Paper Plus, unul dintre cei mai importanţi jucători pe piaţa produselor AfH (Away from Home) din România a raportat primele rezultate pentru vânzările produselor de igienă AfH sub brandul propriu PaperStoc. Potrivit oficialilor companiei, în perioada aprilie – octombrie 2007, volumul vânzărilor pentru produsele PaperStoc a depăşit 90 tone de hârtie şi 5.000 de bucăţi de dispensere aferente consumabilelor din hârtie.
Aceste rezultate au fost obţinute pe fondul consolidării strategiei de business a Paper Plus centrată pe extinderea reţelei de distribuţie precum şi a creşterii investiţiior pentru promovarea produselor. Printre alţi factori importanţi se remarcă creşterea numărului de solicitări pentru această categorie de produse venită din partea reprezentanţilor segmentului de HoReCa şi Real Estate, care se numără printre cei mai importanţi clienţi ai companiei.
Conform repezentanţilor Paper Plus, la ora actuală, vânzările produselor PaperStoc deţin aproximativ 27% din totalul vânzărilor realizate de companie, iar pentru următorii ani Paper Plus îşi propune ca această valoare să se ridice la 65%.
„Rezultatele înregistrate în primele 7 luni de la lansarea PaperStoc pe piaţa AfH din România sunt în deplină concordanţă cu aşteptările companiei şi confirmă faptul că decizia de lansare a primului brand de produse de igienă în spaţiile publice a fost primită foarte bine pe piaţa de profil. În 2008, ne vom concentra pe dezvoltarea PaperStoc şi vom continua să oferim sub acest brand o serie de produse avantajoase ca preţ şi de o calitate superioară mediei. În acelaşi timp, ne vom asigura ca aceste produse să fie cât mai accesibile pentru clienţii noştri, prin intermediul stocurilor permanente şi livrărilor rapide”, a declarat Marian Ivan, General Manager Paper Plus.
În prezent, există două categorii principale de produse comercializate sub marca PaperStoc destinate bucătăriilor profesionale şi/sau sălilor de baie publice sau la locul de muncă: dispensere şi consumabilele aferente (prosoape pliate din hârtie destinate blocurilor de birouri, role prosop cu derulare centrală destinate bucătăriilor şi unităţilor de producţie alimentară, precum şi hârtie igienică).
„În următorii ani Paper Plus doreşte să extindă gama produselor PaperStoc cu aproximativ 11 produse noi, pentru a veni în întâmpinarea unui număr cât mai mare de solicitări prin intermediul unei game largi de produse AfH, comercializate la un preţ accesibil şi o calitată înaltă”, a mai declarat a declarat Marian Ivan, General Manager Paper Plus.
La ora actulă piaţa produselor AfH din România este estimată la 10.000.000 de euro, Paper Plus fiind unul dintre principalii jucătorii ai acestei pieţe.
Paper Plus a estimat pentru 2007 o cifră de afaceri de aproximativ 2,3 milioane de euro, dublă faţă de valoarea înregistrată n 2006, 1,2 milioane de euro. Pentru 2008, compania îşi propune o creştere de 30%, estimând o valoare de 3 milioane de euro.
{mosloadposition user10}