şi creşterea industriei AFH în România
Compania Paper Plus, unul dintre cei mai importanţi jucători pe piaţa AfH din România, anunţă aniversarea a cinci ani de la înfiinţare şi dublarea cifrei de afaceri. Astfel, în 2006, Paper Plus a înregistrat o creştere de 100% a cifrei de afaceri faţă de 2005, obţinând 1,1 milion de euro în 2006, comparativ cu 550.000 de euro în 2005.
Conform estimărilor proprii, compania Paper Plus deţine 15% din piaţa prosoapelor pliate şi 10% din cea a hârtiei igienice, fiind unul dintre cei mai importanţi jucători care oferă soluţii “Away from Home” (AFH), de pe piaţa românească. Paper Plus oferă soluţii profesionale complete pentru igiena “din afara casei” adaptate fiecărui tip de locaţie, produsele AFH reprezentând sisteme de igienă destinate clădirilor de birouri, halelor industriale, spitalelor şi, în general, locurilor publice.
Numărul clienţilor companiei, în anul 2006, a fost de peste 650, concretizat în peste 3 milioane de utilizatori din rândul populaţiei active.
Nivelul importurilor companiei a depăşit, în 2006, 750 de tone de hârtie.
”Paper Plus a demonstrat, în decursul celor cinci ani de existenţă pe piaţă, că este un jucător extrem de important. Compania noastră a crescut în acelaşi timp cu domeniul soluţiilor ”Away from home” în România, iar cifra noastră de afaceri confirmă, pe deplin, aceste reuşite.”, declară Marian Ivan, General Manager Paper Plus.
Pentru 2007, obiectivele Paper Plus includ dezvoltarea extensivă şi intensivă a companiei, atât prin extinderea suprafeţei de depozitare, cât şi prin dezvoltarea distribuţiei la nivel naţional. De asemenea, compania şi‑a propus dublarea cifrei de afaceri în anul 2007, prin extinderea gamei de produse şi servicii oferite, determinând astfel un nivel al importurilor, în 2007, de aproximativ 1,000 de tone de hârtie.
{mosloadposition user10}