de produsele din hârtie în primele 9 luni ale lui 2007
Implementarea unei strategii de business centrată pe calitatea produselor a generat o creştere substanţială pentru vânzările produselor din hârtie realizate de
Paper Plus în 2007
Compania Paper Plus, unul dintre cei mai importanţi jucători pe piaţa locală de AfH (Away from Home) a raportat pentru primele 9 luni ale acestui an o creştere de peste 500% a veniturilor generate de vânzările produselor din hârtie, faţă de valoarea înregistrată în cursul anului 2006. Aceste rezultate au fost obţinute pe fondul diversificării gamei de produse, precum şi a eficientizării costurilor percepute la comercializarea acestora, fapt care a contribuit la direcţionarea către o nouă etapă de dezvoltare a afacerilor companiei Paper Plus. Dezvoltarea companiei a fost susţinută şi de lansarea primei mărci româneşti de hârtie, Paper Stoc, precum şi a brandurilor internaţionale Lotus şi Lotus Professional, care aparţin companiei Georgia Pacific, pentru care Paper Plus este partener oficial pe piaţa din România.
Potrivit datelor oficialilor Paper Plus, în prezent produsele din hârtie cumulează o valoare de peste 80% din totalul vânzărilor realizate de companie în primele nouă luni ale anului 2007, 26% dintre acestea reprezentând valoarea înregistrată doar pentru vânzările Paper Stoc. Ponderea produselor din hârtie este urmată de vânzările înregistrate pentru dispensere, care contribuie la valoarea totală a vânzărilor realizate de Paper Plus cu un procent de aproximativ 11%.
„Primele trei trimestre ale anului 2007 au fost benefice dezvoltării şi consolidării business-ului Paper Plus, având în vedere creşterea de 500% a veniturilor înregistrate din comercializarea produselor din hârtie. Ne aşteptăm ca ritmul de creştere înregistrat în acest interval de timp pentru anumite categorii de produse să se menţină şi în ultimul trimestru al anului în curs”, a declarat Marian Ivan, Manager Paper Plus.
Compania Paper Plus a estimat pentru 2007 o cifră de afaceri de aproximativ 2,3 milioane, dublu faţă de valoarea înregistrată în 2006, 1,2 milioane.
Pentru 2008, Paper Plus şi-a bugetat o cifra de afaceri de 3 mil. euro, în creştere cu peste 30% faţă de anul în curs, pe fondul dublării cererilor venite din partea segmentului de real estate şi HoReCa.
{mosloadposition user10}