au venit ca urmare a dezvoltării segmentului de real-estate în 2007”
Potrivit datelor companiei Paper Plus, vânzările de produse Lotus Professional au contribuit cu 10% la totalul vânzărilor de produse AfH distribuite de companie în primele cinci luni ale lui 2007
Paper Plus, unul dintre liderii pieţei AfH (Away from Home) din România, susţine că dezvoltarea segmentului de real estate în România a impulsionat vânzările de produse Lotus Professional, brand internaţional care aparţine producătorului Georgia Pacific. Solicitările din partea companiilor pentru această categorie de produse au fost influenţate în proporţie de 80% de dezvoltarea segmentului de real-estate şi de 20% de cea a segmentului HoReCa. Conform declaraţiilor oficialilor Paper Plus, vânzările de produse Lotus Professional au contribuit cu 10% la totalul vânzărilor de produse AfH în primele cinci luni ale lui 2007. În cadrul acestei perioade, sub brandul Lotus Professional au fost vândute 700 de dispensere şi 30 de tone de consumabile.
„Datorită creşterii semnificative a cererilor pentru produse AfH din partea segmentelor de real estate şi HoReCa, estimăm o creştere de 50-60% a vânzărilor de produse Lotus Professional pentru anul 2008. Paper Plus a cunoscut o evoluţie deosebită de la an la an şi prezenţa unui brand al producătorului mondial de hârtie Georgia Pacific pe piaţa de AfH din România prin intermediul nostru, contribuie la consolidarea business-ului companiei”, declară Marian Ivan, General Manager Paper Plus.
Cele mai mari vânzări de produse din gama Lotus Professional înregistrate în primele cinci luni ale lui 2007 au fost generate de solicitarea prosoapelor pliate, rolelor de prosoape şi săpunurilor lichide spumă.
Pentru 2008, Paper Plus estimează că va obţine o cifră de afaceri de 3 milioane de euro, în creştere cu peste 30% faţă de anul în curs, pe fondul dublării cererilor venite din partea tuturor segmentelor vizate de companie, precum cele de food, retail, HoReCa sau service.
{mosloadposition user10}