Cohn&Jansen JWT da viata manifestului de pe strada Arthur Verona si în mediul online: www.panouarthurverona.ro.
“Panoul de pe Arthur Verona a venit ca răspuns la ceea ce se întâmplă în jurul nostru, iar panoul de sarbatori 2011 ironizează şi aduce în lumina reflectoarelor: PORCUL; porcul care este taiat în faţa blocurilor de pe străzile din Capitală, porcul care a omorât un om şi imaginile şocante din mass-media, capul de porc din oferta de sarbatori, carnea de porc consumata in exces şi multe alte situaţii care sunt prezente pe ecranele de televizor din casele românilor” declara echipa Cohn&Jansen JWT.
Site-ul www.panouarthurverona.ro devine astfel un clasor al acestor malformatii şi un mediu liber de exprimare: “Vrem să facem din site o platformă unde oamenii care nu mai pot duce atâta prost gust în existenţele lor să se poată exprima. Fără încrâncenare, ci mai degrabă zâmbind – fie şi amar. Fără părtinire, fără ură, dar şi fără inhibiţii. Cu stil.” zic cei de la Cohn&Jansen JWT.
De asemenea, noul site devine o colecţie cât mai amplă de subiecte preluate din mass-media şi comentate apoi de către agenţie: “Nu numai ochiul care vede, ci şi mintea care judecă”.
Povestea panoului
Panoul publicitar de pe strada Arthur Verona a fost închiriat de către agenţia Cohn&Jansen JWT încă din anul 2005. Timp de şase ani, echipa agenţiei aduce idei şi mesaje noi.
Încă de la inceput, rolul acestui panou a fost să arate lumii o versiune personalizată despre ceea ce se întâmplă, la un moment dat sau altul, în societate.
În timp, panoul a devenit o replică pe care membrii agenţiei o dau situaţiilor care au loc în Romania şi de-alungul acestor 6 ani, agenţia de publicitate a reuşit să facă dintr-un panou oarecare un manifest social.
Amintim câteva teme din cele expuse: primul panou a avut ca punct de pornire criza ostaticilor români din Irak – “Durerea naşte ură”, problema spitalelor din Romania care devenise la un moment dat subiect de film – “Moartea Domnului Lazărescu”, naţionala pierduse meciul cu Danemarca şi ratase calificarea la Campionatul Mondial din 2006 – “Încă o calificare ratată”, şi elevii care au picat bacalaureatul in 2011 – "Kunva ave-ţi ideie dece nam loat bacu anu ăsta gen?”.