Începând cu 1 septembrie 2011, agenţia Nicola Porter Novelli a fost desemnată să gestioneze contul de relaţii publice pentru comunicarea brandului PANDORA în România. Agenţia Nicola Porter Novelli va acoperi întreaga paletă de servicii de comunicare, de la dezvoltarea strategiei de comunicare a brandului în România până la concepţia şi coordonarea de evenimente speciale.
Brandul danez de bijuterii lansează în data de de 17 septembrie primul magazin din Romania în centrul comercial AFI Palace Cotroceni.
„PANDORA şi-a impus viziunea în industria de bijuterii, prin stilul unic care impulsionează şi îndrăzneşte să facă diferenţă, creând o identitate inconfundabilă a produselor. Inaugurarea primului magazin PANDORA din România reprezintă un pas important în strategia globală de extindere a acestui renumit brand internaţional. Am decis să închidem un parteneriat cu agenţia Nicola Porter Novelli, pentru că într-un foarte scurt timp au demostrat că sunt nişte profesionişti cu viteză de reacţie, idei curajoase şi mult entuziasm.”, a declarat Lucian Adochiţei, reprezentantul PANDORA în România.
„Ne bucură încrederea acordată de către PANDORA şi ne motivează să ţintim obiective ambiţioase în acest parteneriat. Colaborarea cu PANDORA reprezintă pentru Nicola Porter Novelli oportunitatea de a lucra cu una dintre cele mai importante firme de bijuterii din lume. Este un brand care emană căldură şi te face să te gândeşti la lucrurile cu adevarat importante din viaţă.”, a declarat Sorina Mihai (Managing Partner, Nicola Porter Novelli).
În cei aproape 30 de ani de activitate, PANDORA a înseninat vieţile femeilor din lumea întreagă, extinzându-şi aria de acoperire în permanenţă. Astăzi, reţeaua PANDORA este prezentă în peste 30 de ţări, având mai mult de 10.000 de retaileri şi depăşind 200 de concept stores.
thegroup este cel mai extins şi inovator grup de comunicare din Romania, include agenţii specializate din domeniile creaţie, media, relaţii publice, producţie, marketing experienţial şi evenimente speciale. thegroup ocupă poziţia numărul 1 în clasamentul oficial al industriei publicitare, cu o cifră de afaceri de 108,86 milioane euro.