Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Panasonic si SANYO vor incepe discutiile pentru punerea la punct a unei aliante

Panasonic Corporation (“Panasonic”) si SANYO Electric Co., Ltd. (“SANYO”), anunta astazi, pe baza concluziilor atinse in cadrul sedintelor Consiliilor Directoare tinute astazi, 7 noiembrie 2008, faptul ca au cazut de acord in ceea ce priveste inceperea discutiilor pentru stabilirea unei aliante de afaceri si financiare intre Panasonic si SANYO.

Alianta va avea ca scopuri maximizarea valorilor celor doua companii, prin identificarea si exploatarea sinergiilor si imbunatatirea continua a rezultatelor financiare, atat prin prisma cifrei de afaceri, cat si prin cea a profiturilor.

Scopul

Sub marca sa, Panasonic si-a asumat provocarea de a identifica si dezvolta cele mai bune solutii si tehnologii ale viitorului. Prin gandire inovatoare, Panasonic este hotarata sa imbunatateasca viata oamenilor de pe intreaga planeta si sa contribuie astfel la dezvoltarea societatii si a umanitatii. La randul sau, SANYO a incercat intotdeauna sa devina cel mai important furnizor de echipamente, produse si solutii in domeniul mediului si energiei, sa imbunatateasca semnificativ mediul global, filosofia sa de management fiind: “Suntem hotarati sa devenim un element indispensabil in viata oamenilor de pe intreaga planeta”.

Astfel, punand laolalta tehnologiile dezvoltate si cunostintele accumulate de ambele companii, credem ca vom evolua intr-un grup de companii ce va fi admirat de intreaga lume datorita efectului sau benefic asupra umanitatii si tinand, in acelasi timp, cont de protectia mediului inconjurator.

Prin aceasta alianta ce se bazeaza pe premisa ca SANYO va deveni o subsidiara a lui Panasonic, dorim sa utilizam mutual know-how-ul si resursele de afaceri, creand astfel o baza competitiva globala ce va maximiza atat valorile Panasonic, cat si pe cele ale lui SANYO si va aduce beneficii pentru actionari, investitori, clienti si angajati deopotriva.

Efectele colaborariii dintre Panasonic si SANYO

In sectorul Energiei, atat Panasonic, cat si SANYO vor putea sa colaboreze si sa utilizeze tehnologii complementare, astfel incat sa aduca o contributie majora la dezvoltarea segmentului bateriilor reincarcabile si, in plus, sa extinda prin intermediul retelelelor internationale de vanzari initiativele SANYO in domeniul utilizarii energiei solare.

In industria echipamentelor electronice, ambele companii vor putea extinde portofoliul de produse si, prin utilizarea reciproca a canalelor de vanzari, sa extinda gamele oferite domeniile digital, commercial, gadget si white goods. De asemenea, prin colaborarea tehnologica se vor putea reduce substantial costurile de cercetare si dezvoltare. In plus, prin cresterea eficientei in segmentul achizitiei de materii prime si materiale, Panasonic va putea sa impartaseasca know-how-ul in privinta reducerii de costuri cu SANYO, imbunatatind astfel profitabilitatea si eficienta lui SANYO in fiecare domeniu de activitate. De asemenea, Panasonic doreste sa aplice remarcabilele tehnici de productie la propriile operatiuni. Ambele companii vor avea astfel cel mai efficient mod de functionare in toate domeniile de activitate, indiferent de numele companiei ce a dezvoltat initial metoda.

Programul de desfasurare a operatiunii de realizare a aliantei

Considerand cele de mai sus, Panasonic si SANYO vor delega imediat cate o echipa, cele doua echipe urmand sa inceapa discutiile in vederea infiintarii aliantei, pornind de la premisa ca SANYO va deveni o subsidiara a lui Panasonic, dar fara sa excluda alte posibilitati ce pot aparea pe parcursul discutiilor.

Telurile principale sunt maximizarea valorii companiilor Panasonic si SANYO si aducerea de beneficii substantiale pentru actionari, investitori, clienti si angajati deopotriva

Pe masura ce discutiile vor avansa, vom continua sa comunicam stadiul negocierilor dintre cele doua companii, in jurul sfarsitului lunii decembrie 2008. Daca se va ajunge la un acord mai devreme de aceasta data, acest acord va fi comunicat imediat dupa ce va fi incheiat.

Osaka, 7 noiembrie 2008

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.