Panasonic Corporation va prezenta în cadrul Eco-Products 2008 cele mai noi tehnologii şi soluţii dezvoltate pentru protejarea mediului înconjurător. Eco-Products 2008 este una dintre cele mai importante expoziţii dedicate produselor environmentally-friendly şi se va desfăşura în perioada 11-13 decembrie 2008 în cadrul Tokyo International Exhibition Center (Tokyo Big Sight).
Ca lider în domeniul tehnologiei, Panasonic şi-a fixat drept una dintre principalele ţinte dezvoltarea de produse cu un consum extrem de redus de energie, care să contribuie la reducerea emisiilor de dioxid de carbon ale unei gospodării moderne. Astfel, produsele Panasonic prezentate la Eco-Products 2008 contribuie cu reducerea cu până la 60% a emisiilor de CO2 generate!
În plus, Panasonic va prezenta trei noi strategii Eco Ideas cu aplicare directă ce includ implementarea unor sisteme de baterii fuel cell pentru uz casnic. Astfel, secţiunile standului Panasonic sunt dezvoltate în jurul celor trei Eco Ideas după cum urmează:
Eco Ideas pentru produse
Alături de standurile ce prezintă tehnologiile avansate şi produsele ce reduc emisiile casnice de CO2 cu 60%, un stand multimedia va introduce viziunea Panasonic în ceea ce priveşte un stil de viaţă axat pe diminuarea emisiilor dăunătoare stratului de ozon al planetei şi care contribuie astfel la accentuarea efectului de seră. În cadrul Magic Theater, principiile şi tehnologiile fuel cell vor putea fi testate de vizitatorii expoziţiei, iar o serie de produse ce reduc emisiile de CO2 în cadrul birourilor şi centrelor de afaceri vor fi însoţite de demonstraţii şi prezentări interactive.
Eco Ideas pentru procesele de producţie
Această secţiune este axată pe eforturile uzinelor Panasonic de a reduce emisiile de CO2 cu 300.000 de tone în totalul activităţilor de producţie precum şi pe Eco Ideas pentru procesele de ambalare, colectare a deşeurilor şi reciclare. Principiile generale de activitate vor fi însoţite de exemple concrete.
Eco Ideas pentru oricine, oriunde
Această zonă va prezenta campania “Love the Earth” la care au participat toţi angajaţii companiei şi campania “Panasonic Eco Relay”, în cadrul căreia în toată lumea au fost organizate în puncte atent selectate vizionări video dedicate protejării mediului înconjurător şi al produselor şi tehnologiilor asociate.
De asemenea, în tandem cu Eco-Products Panasonic va organiza o serie de evenimente legate de protejarea mediului înconjurător la Panasonic Center Tokyo, în imediata vecinătate a Tokyo Big Sight, iar o expoziţie va fi dedicată rolului Panasonic ca entitate publică în societatea modernă.
{mosloadposition user10}