Campania este susţinută prin Declaraţia Eco Ideas de la Singapore
Panasonic Corporation şi Panasonic Asia Pacific Pte, Ltd., au lansat astăzi una dintre cele mai ample campanii ecologice pe care compania niponă le-a desfăşurat în ultimii ani la nivel global. Prin semnarea şi publicarea, în Singapore, a Declaraţiei Eco Ideas pentru regiunea Asia Pacific, Panasonic se angajează să reducă la minimum impactul propriilor operaţiuni asupra mediului înconjurător şi să sporească interesul pentru protejarea acestuia, în rândul consumatorilor.
Regiunea Asia Pacific este o importantă bază de producţie pentru Panasonic, cu nu mai puţin de 48 de fabrici în şapte ţări. Compania depune toate eforturile pentru a populariza în întreaga regiune produsele care respectă cele mai noi standarde de protecţie a mediului înconjurător şi de reducere a emisiilor de dioxid de carbon. Ca urmare, Panasonic se angajează să iniţieze activităţi de conservare a mediului adaptate condiţiilor locale.
Astăzi, de Ziua Mondială a Mediului, Panasonic a lansat tot în Singapore şi road-show-ul Eco Ideas Experience. Expoziţia de tip caravană va oferi vizitatorilor oportunitatea de a învăţa despre provocările cu care se confruntă mediul înconjurător, în timpul unor activităţi de divertisment, printre care “teste” cu teme ecologice ce vor rula pe televizoare cu plasmă, într-un mod interactive. După trei zile în Singapore, pe 7 iunie 2009 caravana va pleca către alte ţări din Asia, printre care India, Malaezia şi Tailanda.
“Degradarea mediului înconjurător este o realitate în multe părţi ale lumi, dar nouă ne aparţine alegerea de a inversa această tendinţă. Panasonic doreşte să joace un rol cât mai important în schimbarea mentalităţilor şi în determinarea consumatorilor să îşi asume o responsabilitate mai mare faţă de mediul înconjurător, în comunităţile din care fac parte”, declară Ikuo Miyamoto, Managing Executive Officer, Corporate Management Division pentru Asia şi Oceania, în cadrul Panasonic.
Declaraţia Eco Ideas pentru regiunea Asia Pacific are trei direcţii principale:
Eco Ideas pentru produse: Panasonic doreşte să popularizeze în regiune produsele care respectă cele mai noi standarde de protecţie a mediului înconjurător, cele care au o durată de viaţă mai mare şi care consumă mai puţină energie şi apă.
Mai precis, Panasonic doreşte să majoreze până la 80% ponderea produselor ecologice în vânzările din regiunea Asia Pacific până în anul fiscal 2013 ce se finalizează în martie 2013.
Eco Ideas pentru producţie: Panasonic este hotărâtă să reducă impactul operaţiunilor sale de producţie asupra mediului pentru a convieţui în armonie cu comunitatea locală.
Ca urmare, Panasonic va urmări să reducă emisiile de CO2 în cadrul operaţiunilor de fabricaţie cu 240.000 de tone, în anul fiscal 2010 care se va finaliza în martie 2010.
Aceasta reprezintă o reducere cu 30% a nivelului emisiilor de dioxid decarbon faţă de cel înregistrat în anul fiscal 2007.
Mai mult, Panasonic va desemna câte o fabrică Eco Ideas Factory în Singapore, Malaezia şi Tailanda care să implementeze iniţiativele Panasonic Eco Ideas.
Eco Ideas pentru oricine, oriunde: Panasonic doreşte să popularizeze ideile sale ecologice în colaborare cu toţi cei care sunt preocupaţi de protejarea mediului înconjurător, prin activităţi care vizează în special generaţiile tinere. Eco Ideas Experience Road Show este un exemplu. În afara invitării tinerilor elevi şi studenţi să viziteze această expoziţie-caravană, Panasonic va organiza împreună cu mai multe instituţii de învăţământ din regiune seminarii cu teme ecologice şi excursii pentru vizitarea de fabrici.
Pentru informarea mai pe larg asupra activităţilor ecologice promovate de către Panasonic în rândul consumatorilor, a fost creat şi site-ul www.panasonic.com.sg/ecoideas.
{mosloadposition user10}