Panasonic Corporation a anuntat ca pe data de 7 Octombrie va inregistra televizorul cu numarul 300 de milioane, lucru ce va marca si implinirea a 56 de ani de cand compania a inceput producerea televizoarelor Panasonic. Astfel, Panasonic devine primul producator de televizoare din lume care a atins vreodata acest nivel de productie. Dupa ce a inregistrat un numar de 100 milioane de astfel de aparate in 1985, compania a inceput sa foloseasca brandul Panasonic pentru toate televizoarele din Japonia incepand cu 1988. Tot in acest an*, numarul de productie a atins 200 de milioane.
La 1 octombrie 2008, Panasonic a trecut printr-o schimbare de imagine, devenind Panasonic Corporation. In acest moment aniversar, compania a atins apogeul, prin inregistrarea cifrei de productie de 300 milioane de aparate TV. De fapt, compania a produs 105 millioane de televizoare cu brandul National si 195 de milioane cu brandul Panasonic.
*Panasonic s-a lansat pe piata de televizoare din SUA (in 1961), Europa (in 1979) si Japonia (in 1988).
Cum a ajuns la aceasta cifra de 300 de milioane?
Panasonic a inceput producerea de televizoare alb/negru in luna noiembrie, anul 1952, cu un an inainte de inceperea transmisiunilor TV pe scara larga din Japonia. In 1960, compania a devenit primul producator de televizoare color din Japonia.
Un numar mare de televizoare, foarte populare atunci, au fost produse in serie. A fost inclusa seria “Saga”, de televizoare alb/negru (in 1965), avand la baza conceptul de design “Televizorul ca obiect de mobilier”; seria de televizoare color “Quintrix (in 1974), care a castigat popularitate gratie si reclamelor atragatoare, a contribuit la cresterea popularitatii in ceea ce priveste televizoarele color cu un sistem incorporat de economosire a energiei.; seria “α2000X” (in 1985), avand incorporata tehnologia cea mai performanta de atunci, a fost introdusa pentru a celebra cele 100 de milioane de televizoare produse pana atunci; seria “Gaoo” (in 1990) a inregistrat vanzari de 4 milioane de unitati; iar televizoarele cu ecranul digital plat CRT au luat nastere in 1998.
In 2003, televizoarele cu ecran digital VIERA au fost lansate in acelasi timp cu transmiterea digitala terestra in Japonia, punand bazele unei noi ere in productia de televizoare. De atunci, televizoarele VIERA si-au insusit producerea si vanzarea de televizoare Panasonic in concordanta cu progresul global al transmisiunii digitale. Pe 7 octombrie 2008, noul model VIERA, TH-50PZR900 (disponibil in Japonia din 10 septembrie), marcheaza numarul de productie 300 de milioane.
Nivelul urmator: 400 de miloane de unitati
Televizorul este recunoscut ca fiind sursa ideala de divertisment pentru fiecare membru al familiei. Pentru a deveni noul loc in jurul caruia se aduna toata familia, Panasonic isi optimizeaza in permanenta tehnologiile pentru a crea pe o parte, ecrane de dimensiuni foarte mari si pe de alta parte, display-uri foarte subtiri. De asemenea, isi va imbunatati si tehnologiile wireless pentru a crea cel mai bun televizor cu ecran plat. In plus, compania promite nu numai sa dea nastere unor tehnologii de inalta definitie prin crearea de imagini de calitate, dar sa si contribuie la protectia mediului inconjurator.
Panasonic este recunoscatoare fata de sustinerea aratata de clientii sai care au facut posibila atingerea acestui numar record de productie, ramanand in acelasi timp fidela politicii de management care a consacrat-o: “satisfacerea clientilor prin cea mai avansata tehnologie”. Urmatoarea tinta a companiei este atingerea numarului de 400 de milioane de televizoare.
{mosloadposition user10}