Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Pampers a strâns peste 1500 de mesaje de susținere și peste 800 de îmbrățișări virtuale pentru bebelușii născuți prematur

Pampers inima digitala pampers

Pentru bebelușii născuți prematur fiecare zi este o luptă. Pe cât de mic poate fi un bebeluș născut prematur atunci când vine pe lume, pe atât de multă iubire are nevoie. De aceea, Pampers (Procter & Gamble) donează încă din 2018 scutece special concepute pentru bebelușii născuți prematur, iar în cadrul campaniei de anul acesta a strâns peste 1500 de mesaje de susținere și peste 800 de îmbrățișări virtuale pentru micuții luptători, prin intermediul Inimii Digitale Pampers.

Atingerea este primul simț pe care îl dezvoltă un bebeluș și este cel mai activ simț care îi leagă de lumea exterioară, iar orice mângâiere, orice îmbrățișare delicată, îi poate oferi celui mic puterea de care are nevoie pentru a se recupera rapid.​ Din acest motiv, încă din 2018, Pampers donează către cele mai mari maternități din România scutece Pampers Preemie Protection, special concepute pentru nevoile micuților luptători (cu o mărime de 3 ori mai mică decât cea a unui scutec normal de nou-născut).

Pampers inima digitala pampers

Scopul acestor scutece a fost de a-i sprijini pe cei mai vulnerabili, bebelușii prematuri.

„Suntem și anul acesta alături de micii luptători prin donația de scutece, atât de necesară bebelușilor născuți înainte de termen. Pampers se angajează să contribuie la transformarea lumii într-un loc mai bun pentru fiecare copil, iar de mai bine de 50 de ani am continuat să evoluăm din dorința de a le oferi bebelușilor un început de viață sigur, fericit și sănătos.”, spune Olteanu Valentina, Brand Manager Pampers.

Dincolo de donația de scutece, Pampers a reunit comunitățile de părinți și ambasadorii cauzei, pentru a crește gradul de conștientizare cu privire la prematuritate. Pampers a instalat timp de două săptămâni, în două mari centre comerciale din București, o Inimă Digitală prin intermediul căreia părinții și-au arătat susținerea. În total, peste 1500 de mesaje de încurajare și peste 800 de îmbrățișări virtuale au fost strânse. Mesajele sunt expuse pe ecranele din zona centrală a Bucureștiului, astăzi, 17 Noiembrie, de Ziua Internațională a Prematurilor.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.