Nou sub soare!
Unul dintre principalele grupuri independente de consultanţă financiară din Europa intră pe piața românească
PALLADIUM, cea mai nouă societate afiliată a Grupului BROKERNET, una din firmele independente majore de consultanţă financiară din Europa, își lansează operaţiunile pe piaţa românească începând de astăzi. PALLADIUM îşi propune să obțină poziţia de lider în România şi să stabilească un nou standard de calitate în consultanţa financiară.
Firmei PALLADIUM i-a fost acordată licenţa de funcţionare de către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) la data de 26 mai 2011. Consultanții financiari ai companiei cu sediul în Cluj-Napoca vor începe să-și ofere serviciile clienților la nivel național, de la mijlocul lunii iulie.
Firma și-a planificat să deschidă 10 birouri PALLADIUM în România până la sfârşitul acestui an şi îşi propune să dubleze numărul birourilor sale, să stabilească o bază solidă de 5.000 de clienţi şi să-și asigure poziţia de lider de piață, în anul 2012.
PALLADIUM îşi propune să devină un jucător-cheie pe piaţa românească şi să faciliteze dezvoltarea siguranţei financiare pe termen lung a populației din România.
PALLADIUM urmărește, de asemenea, să contribuie la conştientizarea de către public a importantei managementului finanţelor personale şi să îmbunătăţească nivelul de cunoştinţe financiare generale din România, prin propria sa activitate de piaţă, cu scopul de a ajuta oamenii să ia decizii financiare conştiente, bazate pe informaţii corecte.
PALLADIUM promovează în România noua generaţie de produse din domeniul asigurărilor, de tipul unit-linked. Aceste soluţii financiare extrem de flexibile, personalizate vor permite, de asemenea, clienților PALLADIUM să investească în mod indirect pe pieţele internaţionale de capital.
"Cultura financiară a românilor se îndreaptă spre o creştere puternică şi PALLADIUM urmărește să joace un rol important în acest proces în următorii ani. Importanţa consultanţei financiare şi rolul său social vital se află în difuzarea cunoştinţelor financiare şi în promovarea instrumentelor financiare moderne pe termen mediu şi lung. Oamenii sunt tot mai preocupați de problema pensiilor, dar au nevoie de asistenţă din partea unor consultanţi financiari calificaţi. Pentru viitorii noștri consultanți financiari, a avea succes în consultanţa financiară înseamnă să te transformi într-un profesionist respectat şi înalt calificat, cu o carieră unică", a declarat domnul Heinz Christian Hayderer, Directorul de Vânzari al Palladium.
Grupul BROKERNET este prezent în Europa centrală de 11 ani, având operațiuni în Ungaria, Slovacia şi – de acum înainte – în România. Grupul are peste 4.000 de consultanţi financiari profesionişti şi a vândut asigurări în valoare de 785 milioane euro unui număr de peste 200.000 de clienți.
Dl. Péter Kostevc, fondator, co-proprietar și Preşedinte al Consiliului de Supraveghere al grupului BROKERNET, are mai mult de 20 de ani de experienţă pe piaţa europeană de consultanţă financiară.
"Performanţa grupului nostru internaţional constituie un succes imens şi o responsabilitate socială uriașă. Odată cu lansarea noastră în România, nu oferim clienților noștri numai servicii de calitate și soluții financiare unice, ci creăm, de asemenea, locuri de muncă şi oportunităţi de carieră pentru cei care se angajează să ofere consultanță pe termen lung şi să ajute clienții noștri să-și atingă obiectivele. Scopul nostru este de a ne asigura poziţia de lider de piață și de a stabili un nou standard de calitate în segmentul de consultanță financiară de pe piața românească. Noi îi considerăm pe consultanţii şi managerii noştri români ca fiind pilonii expansiunii noastre în sud-estul Europei", a spus domnul Péter Kostevc într-un mesaj, rezumând planurile de consultanţă financiară internaţională în România.
Fiind unul dintre cei mai importanți jucători de pe piaţa Europei Centrale, Grupul BROKERNET a încheiat un parteneriat cu instituţii majore ale pieței financiare regionale. Grupul, cu active administrate de peste 500 milioane dolari, este cel mai mare contractant din Europa Centrală al fondurilor de investiţii. Primele anuale ale poliţelor de asigurare de viaţă obținute de către clienţii BROKERNET sunt de obicei duble şi triple față de media pieței.
"În plus faţă de poziţia noastră dominantă pe piaţa din Ungaria, ne aşteptăm și ca filiala noastră din Slovacia să-și asigure poziţia de lider de piață în Slovacia, în perioada 2012-2013. Experienţa obţinută în aceste două ţări oferă firmei PALLADIUM un avantaj competitiv unic și pe piața românească. Cu intrarea Palladium pe piața românească acordăm o atenţie deosebită respectării reglementărilor prevăzute în domeniul asigurărilor şi a legislaţiei în vigoare. Vrem, de asemenea, să ne asigurăm că produsele noastre inovatoare, dezvoltate în colaborare cu jucători importanți de pe piaţa financiară regională, vor servi nevoilor financiare reale ale populaţiei locale", a declarat CEO-ul Grupului BROKERNET, domnul Ottó Gecser la conferința de presă care a avut loc astăzi la Bucureşti.
Dl. Gecser a afirmat că sistemul de activități interne ale firmei BROKERNET (centrul de contact, departamentul financiar, logistică şi IT), va fi accesibil atât societăţii afiliate din România cât şi clienţilor săi, chiar de la lansare. "Suntem încrezători că experienţele noastre din România vor fi în curând integrate, de asemenea, în operaţiunile grupului pentru a crea valoare chiar mai ridicată pentru clienții noștri, pe termen lung", a adăugat el.
Mai multe detalii găsiţi pe: www.palladium-broker.ro.
Grupul BROKERNET
Grupul BROKERNET este una dintre principalele firme independente de consultanţă financiară din Europa. Coloana vertebrală a Grupului este susţinută de firmele membre care cooperează îndeaproape. Sinergia celor patru linii de business interdependente: investiţii – asigurări – credite – imobiliare oferă clienţilor soluţii financiare benefice. Centrul de formare acreditat al Grupului funcționează sub numele de Academia BROKERNET. Fundația Viitorul BROKERNET este propria fundație a grupului de companii, care integrează activitățile de responsabilitate socială ale companiei.
După ce a câştigat prima dată “SUPERBRANDS outstanding brand award” în 2009, Grupul BROKERNET a primit această recunoaştere încă o dată în 2010 şi 2011. A câștigat, de asemenea, premiile MagyarBrands (Brand-uri din Ungaria) şi Superbrands Business în 2010 şi respectiv în 2011.
Activitatea BROKERNET în cifre:
• 11 ani de prezenţă în Europa Centrală
• 4.000 de consultanţi calificați special
• 200.000 de clienți multumiți
• Având active administrate de peste 500 milioane dolari, grupul este cel mai mare contractant din Europa Centrală al fondurilor de investiţii.
• Credite intermediate în valoare de 630 milioane de euro.
• Prime de asigurare vândute în valoare de 785 milioane de euro.
• Cea mai ridicată primă anuală medie de pe piaţa de asigurări de viaţă din Europa Centrală (2.300 de euro în Ungaria şi 2.600 de euro în Slovacia.)
• Dintre firmele independente de brokeraj financiar din 82 de ţări, a fost prima companie care a câştigat premiul şi clasificarea Superbrands în 2009, de asemenea, în 2010 şi 2011.