Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Pall-Ex România atinge un prag important, atât pentru istoria companiei cât și pentru piața națională de distribuție și transport paletizat: 3.000.000 paleți transportați

Pall-Ex

Pall-Ex România, liderul pieței de transport și distribuție expres de mărfuri paletizate, anunță o nouă reușită: compania a depășit 3.000.0000 paleți transportați, de la începutul activității sale în România.

Cifra de 3 milioane de paleți a fost depașită în data de 19 mai, după ce acum 1 an, compania sărbătorea 2 milioane de paleți transportați în România, iar în 2017 Pall-Ex a reușit să treacă de primul milion de paleți.

Pall-Ex creează istorie în piața de transport și distribuție din România, consolidându-și în continuare poziția de lider pe segmentul în care activează, fiind un exemplu de performanță constantă și susținută.

Cererea pentru acest tip de serviciu continuă să crească, pe fondul unui număr tot mai ridicat de livrări expres la timp, a tendinței de reducere a stocurilor și a creșterii vânzărilor online. Soluția oferită de Pall-Ex este una certificată și în alte țări europene deoarece consolidează fluxurile de marfă economisind combustibil, astfel rezultând o reducere a amprentei de carbon.

Pall-Ex

“Suntem principalul jucător pe acest segment de piață și ne menținem poziția, cu atât mai mult cu cât am reușit performanța de a depăși pragul de 3 milioane de paleți transportați. Acest nou prag certifică preferințele clienților pentru serviciile pe care noi le oferim, datorită calității acestora. Cu această ocazie, le mulțumim și îi asigurăm că și pe viitor, Pall-Ex România le va fi alături.
Ne mândrim cu această cifră de 3 milioane ce are valențe importante, cu atât mai mult cu cât a fost realizată într-o astfel de perioadă. Am colectat și livrat zilnic, fără opriri sau întârzieri semnificative, fapt posibil datorită membrilor Rețelei care s-au mobilizat într-un mod impresionant, reușind să continue serviciul fără perturbări. Astfel, întreaga activitate s-a derulat în condiții de siguranță maximă, iar toți cei 39 de parteneri au oferit serviciile noastre la același standard de calitate pentru care suntem recunoscuți în piață.” a declarat Danor Ionescu, CEO-ul Pall-Ex România.

Clientul care a expediat paletul cu numărul 3 milioane este compania Romstal Imex, membrul care a generat această comandă este Pall-Ex Sibiu, iar membrul care va livra paletul este Bere Băuturi București.

“Profesionalismul si promptitudinea sunt definitorii pentru echipa Pall-Ex România și tocmai de aceea apreciem acest parteneriat, ce are ca fundament încrederea și o excelentă colaborare.
Principalul motiv pentru care am ales să lucrăm împreună este faptul că Pall-Ex oferă servicii de înaltă calitate. Acesta este un element cheie, ce aduce valoare suplimentară serviciilor oferite de către noi mai departe si clienților noștri interni. Felicitări pentru excelentul drum de până acum și la cât mai mulți paleți transportați în siguranță!” a declarat Dan Fotescu, Director Supply Chain – Romstal Imex.

Pall-Ex a încheiat și anul trecut cu numeroase recorduri, ultimul fiind acela de peste 4.000 paleți tranzitați într-o singură noapte. Rețeaua numără în portofoliu peste 16.000 clienți dintre care peste 4.000 sunt clienți activi lunar. Aceștia trimit, prin intermediul Rețelei Pall-Ex, bunuri din categoria FMGC, materiale de construcții, utilaje și materiale agricole și pentru grădinărit, decorațiuni, obiecte din industria de fashion, echipamente industriale sau piese din automotive.

În ceea ce privește măsurile de securitate luate de Pall-Ex în perioada stării de urgență pentru protejarea clienților, dar și a angajatilor s-au numărat: purtarea de echipamente de protecție (măști, mănuși, mape de plastic pentru documente etc.), precum și păstrarea distanțelor recomandate dintre persoane (clienți, șoferi, manipulanți). Aceste reguli au fost implementate în toate cele 41 de hub-uri naționale și regionale și au fost monitorizate prin supraveghere video.

Mai mult, pentru a facilita plasarea de comenzi, precum și pentru a ușura comunicarea dintre clienți și membrii Pall-Ex, compania a implementat functionalități noi în platforma online care reprezintă interfața dintre clienți și sistemele proprii de transport și cross dock. În acest fel, clienții au acces la sistemul de urmărire online a comenzilor, precum și la un panou de control în care pot vedea în timp real statusul fiecărui transport și pot completa documentele de transport, pentru a elimina interacțiunea cu acestea.

Compania este un reper în ce privește operativitatea, astfel că rata de livrări la timp a Pall-Ex România este de 99,27%, iar procentul de daunalitate este extrem de redus, raportat la volumele tranzitate, sub 0,16%.

Pall-Ex România a inaugurat anul trecut în aprilie, la Sibiu, unul din cele mai moderne hub-uri de logistică existente pe plan național, prin intermediul căruia pot trece anual peste 1 milion de paleți. Cross dock-ul este cel mai modern hub al Pall-Ex din Europa și reprezintă un etalon în domeniu, atât în ceea ce privește eficiența și siguranța operațiunilor, cât și în ceea ce privește cantitatea de marfă paletizată manevrată.

Conceptul de business implementat de Pall-Ex este unul inovator, lucrând în cadrul unei rețele formată din transportatori și distribuitori locali, ce livrează mărfuri paletizate în 24-48 ore, pe întreg teritoriul României. Totodată, compania deține și cea mai întinsă rețea de depozite a unei companii de logistică autohtone, având 41 de locații logistice în țară.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.